Onbegrijpelijk

frweber

Addicted Member
Waarderingsscore
0
Punten
0
Schotel blijft perfect staan met dit weer gaat ongeveer 5 tot 8 cm op en neer
maar blijf perfect beeld houden en staat gewoon op een pijp op 2 en 1/2 meter
gr frans

Dat is mooi,ik heb minder geluk mijn schotel is van de balken 20 hoog afgeblazen
Geen beeld en een klein deukje ,maar ik ga het dak niet op, morgen en als ik de Dreambox koop neem ik gelijk een andere motor
Dan staat die beter (hoop ik )

Gr.Nollie

Phoe ja, 20 meter is ook iets hoger dan 2,5 meter.
Maar het is fijn als hij op en neer gaat en je signaal blijft houden. Dan is hij goed afgesteld en snel genoeg om het signaal telkens op te pikken als hij langs de juiste positie zwengelt.

Daarnaast waait het in verschillende delen van het land verschillend hard. Persoonlijk ben ik daar wel gelukkig mee, want hier hangen er 3 op een pijp, de grootste schotels onderaan. Bij iemand anders in de buurt hing het ongeveer zo en is de hele pijp met beugels van de muur af gekomen, keilbouten gewoon uit de muur gerukt, ongelooflijk.

Pfoeh, ik ben blij dat hij uit de wind hangt...

De eerste bomen liggen hier een paar straten verder al om.

pokkeweer....

Black Tiger;172994 zei:
Phoe ja, 20 meter is ook iets hoger dan 2,5 meter.
Maar het is fijn als hij op en neer gaat en je signaal blijft houden. Dan is hij goed afgesteld en snel genoeg om het signaal telkens op te pikken als hij langs de juiste positie zwengelt.

Daarnaast waait het in verschillende delen van het land verschillend hard. Persoonlijk ben ik daar wel gelukkig mee, want hier hangen er 3 op een pijp, de grootste schotels onderaan. Bij iemand anders in de buurt hing het ongeveer zo en is de hele pijp met beugels van de muur af gekomen, keilbouten gewoon uit de muur gerukt, ongelooflijk.

BT

het is 20 centimeter anders was er niet veel meer van over.
Hij staat op een tegel van 40 ? 60 maar omdat de motor op de grond kwam moest ik hem hoger zetten, en heb toen van balken een verhoging gemaakt
maar omdat ik de Hispasat niet ontvang heb ik hem nog niet vast gezet.
Maar als ik de Dreambox koop neem ik gelijk een andere motor en kan het hout weg

Gr.Nollie

freggel1;173009 zei:
Pfoeh, ik ben blij dat hij uit de wind hangt...

De eerste bomen liggen hier een paar straten verder al om.

pokkeweer....

He Freggel 1

Heb je wel mazzel vaak op een hoek heb je veel wind
Ik moet het dak op maar voor een goed doel
en ben blij dat CostablancaMedia een Dreambox heeft gekocht kan ik zien waar hij tegen aan loopt is het voor mij wat makkelijker om te beginnen

Gr.Nollie

het is 20 centimeter anders was er niet veel meer van over.
Oh LoL, tja, dat kwam ook omdat jij schreef dat ie van "20 hoog" was gevallen. Dan kan een mens zich gemakkelijk vergissen.:biggrin:

Succes in elk geval met het opnieuw opzetten.

het zal wel aan de nieuwe lnb liggen en de box
3 hoog hier
...
henni

Hier staan de schotels ook nog geen probleem ook tijdens de storm werkte alles perfect 1 schotel op 4 meterhoge lantarenpaal welke een betonnevoet heeft en aan het dikke betonnen dak van de schuur vast zit.
De 2e schotel op een tegelvoet met grindtegels 30X60.
De schotel op 4 meterhoog doet het nog wel maar moet nagekeken worden bij de bevestiging er zijn wat moeren afgebroken deze waren al slecht voor de storm dus heb ik geluk gehad.

De schotel T90 ging gisteren ook zon 5 a 7 cm heen en weer het beeld op astra stotterde zo nu en dan maar er was nog naar te kijken de Eutelsat,s ging niet meer.
Vanmorgen was alles weer normaal schotel is dus niet verdraait.
Zelfde signaal sterkte als voor de storm.
Hij staat op een paal ongeveer 1m in de grond en 3m er boven zonder beton en is op 1.20 gescoort
groet g@it

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan