Ondertiteling bij cplus?

freggel1

Addicted Member
Moderator
Waarderingsscore
737
Punten
113
Leeftijd
59
Het valt mij op dat de laatste dagen de ondertiteling bij Cplus niet aanwezig is of niet klopt.

Heeft iemand anders dit probleem ook?

Ik denk dat dat te maken heeft met de sharing;
Je zou door je mindere @slome verbinding wel stukken ondertiteling kunnen missen, of zelfs gewoon compleet 'out of sync' of kwijt zijn.

Ik zou daarvoor toch m'n beklag doen bij 2slome...

Ik heb nl nergens last van!

G

Maar na wat onderzoek is vannacht ook gebleken dat ik in een heel slecht stuk in Nederland zit wat betreft dekking van providers, er wordt zo makkelijk geroepen van ga naar een ander.

Maar een uitgebreide postcodecheck samen met BT vannacht heeft dit bewezen.

Ja, alleen bitstream beschikbaar.:(

Lipsync probleem heb ik ook wel eens. Dan schakel ik even een zender terug en weer vooruit en dan is het weer in orde.

freggel1 zei:
Het valt mij op dat de laatste dagen de ondertiteling bij Cplus niet aanwezig is of niet klopt.

Heeft iemand anders dit probleem ook?

Ik keek gisteren de film der (of die) untergang op c+ rood en na een tijdje zwart beeld ging de film weer verder en klopte van de ondertiteling niks meer. Het werd zowaar bijna een kommieze film door de verkeerde ondertiteling.

Het was goed materiaal voor (het oude) kopspijkers :) .

Het probleem doet zich ook voor op de kabel.
Blijft een en al gestuntel bij dat Anaal -
Het zij zo lui.

Nee hoor, anaal is over gestapt naar serieele ondertiteling.

Die het dichtste bij de bron zitten krijgen de ondertiteling als eerste, hoe verder weg, zoals Freggel, krijgen hem pas als de film is afgelopen. Vandaar dat hij niets ziet.

Bert

WHAHAHAHA, dat vind ik een goeie Bert! :biggrin::biggrin::biggrin:

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan