Online/ofline op internet

K

koos

Online/ofline op internet maakt bij mij hier verschil met het openen van mappen en programma's op mijn harde schijf.
Het is namelijk zo dat als ik inlog op internet via adsl het heel lang duurt tot dat ik een programma's kan openen of mappen enz op mijn harde schijf.

ps internet om pagina's te openen werk prima.

Ga ik of line dan werkt alles goed op mijn pc. Werk met windows XP pentium 3 Is gisteravond plotseling begonnen. Vanmorgen zette ik de pc aan en ging de voeding kapot. Heb inmiddels er weer een nieuwe voeding in gezet. Dus beeld en geluid heb ik weer.Maar ja ik kan niet verklaren dat als ik op internet kom via een etherkaart realtec en een alcatel modem dat het dan zo lang duurt dat ik een programma kan openen op mijn harde schijf.Als ik uit log dan hup in een keer de programma's open. Wie heeft dit ook eens mee gemaakt? Alle tips zijn welkom. Heb inmiddels virus scan gedaan maar niets gevonden (norton 2003)

Toevallig Windows Update onlangs gedraaid?

Niet alle oplossingen van Bill zijn nl goede oplossingen...

Rolo

Rolo bedankt, zou ook kunnen maar naar lang zoeken de oorzaak gevonden. Het was namelijk norton personal firewall.
Kreeg het helder idee om alle beveiliging maar eens stop te zetten. En zie daar toen was alles weer goed op mijn pc.
Rolo bedankt voor het mee denken.

Oliebollen Hosting Fun Oliebollen

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan