ontvangers met nl zenders

S

stronger

hoi ben er ook een keer weer.
even een vraagje heeft iemand ervaring met ontvangers waar de nederlandse zenders vrij op te ontvangen zijn
bij verschillende sat winkels ik noem er maar een ...benni.nl
zijn free to air ontvangers te koop met nederlandse zenders.
nu praat ik niet over anaal+ maar over sbs/ver/yorin/rtl enz
want ik wil eingelijk wel zo'n ding voor mijn schoonpa op de camping heeft hij ook geen kaartje nodig gaat toch alleen maar om het nederlandse pakket.

en de prijsverhouding is heel gunstig ligt tussen de 150 en 200?

ben benieuwd

Is de vraag of hij auto update is voor de irdeto kanalen. Een key wissel en wat dan?

free to air ontvangers hebben geen ned. zenders behalve BVN.
En die zijn al te koop beneden de 100 euro incl schotel
grtz
oskar

Heb afgelopen vrijdag een Coship 2300A voorzien van nieuwe software(emu). Moet zeggen dat het heel goed werkt.
Alleen het invoeren van nieuwe key's met de afstandbediening is een heel gedoe maar dat hoeft gelukkig niet zo vaak.
Zapt lekker snel en dat voor 75, euro's.
vgr,
Sammex.

Dus een key wissel is geen probleem kan dus gewoon met de AB.

Is een leuke doos maar enige waarschuwing kan ik wel geven.

De Doos loopt nog al is vast als je flink door zapt dan is het balen en moet je de ontvanger geheel uit zetten dan komt het weer goed.

En wat ik even mee wil geven is dat waarschijnlijk ook de NL zenders naar irdeto 2 gaan zetten net zoals dat ze dat gedaan hebben met C+

En dan is het uit met de pret en staat er weer een waardeloze bak elektronica.

gr,

Wilco

bedankt voor alle reacties.
maar nog 1 ding als ik het dus goed begrijp gaat de ontvangst van de nederlandse zenders op die ontvangers dus in irdeto1.

zoja dan is het dus maar van tijdelijke aard.
of heb ik dit nu verkeerd begrepen.
oja 75 euri's is nix eingelijk in vergelijking alleen een origineel anaal+ kaartje kost al meer.
toch bedankt allemaal

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan