- Waarderingsscore
- 190
- Punten
- 63
Een buikspreker heeft een optreden in een club , met zijn pop op de knie , hij doet zijn gebruikelijke repertoire , zo ook over domme blondjes. Plotseling staat er echter op de eerste rij een blondine op en schreeuwd met een rood aangelopen hoofd "Okay klootzak,ik heb nu wel genoeg gehoord van je flauwe en denigrerende moppen over zgn domme blondjes ! Hoe haal je het in je botte harses om je op een dergelijke stereotype wijze uit te laten over blonde vrouwen? Wat hebben uiterlijkheden in hemelsnaam te maken met de manier van denken over een mens? Het zijn eikels zoals jij die ervoor zorgen dat ik niet gerespecteerd word in de maatschappij,en dat soort vooroordelen staan mijn ontplooing als mens in de weg! En dat allemaal omdat jij denkt dat discriminatie uit naam van de humor moet kunnen!".
Behoorlijk verbouwereerd begint de buikspreker zich te verontschuldigen...Ver komt hij echter niet want de blondine onderbreekt hem vrijwel direct en schreeuwt met het schuim op de mond "Hou jij je erbuiten ja,ik heb het tegen die klootzak die op je knie zit!".
Grt. Parabolica.
Behoorlijk verbouwereerd begint de buikspreker zich te verontschuldigen...Ver komt hij echter niet want de blondine onderbreekt hem vrijwel direct en schreeuwt met het schuim op de mond "Hou jij je erbuiten ja,ik heb het tegen die klootzak die op je knie zit!".
Grt. Parabolica.