Op ski-vakantie en je dieren achterlaten??

Ik ben een grote dierenvriend.
Als ik dit tegen zou komen zijn de eigenaars voor mij!

Ik doe mee!!!!!!!!!!!!!!!1

ik doe ook mee................

Ik hoop dat die kat daar alles onderschijt.
Zulke mensen moeten ze gelijk een boete van 1000 euro door de bus doen in plaats van brokken.

Als je niet voor je huisdier wilt zorgen moet je geen huisdier nemen.
Ego's......

Rolo

@ Big_G,laat het me ff weten als je de eigenaars ziet,kom ik ook,werken we samen met die lui af.

Kom oudejaarsavond extra vroeg thuis,dus voor twaalven,heb 2 jonge katten en ik weet niet hoe die op vuurwerk reageren.

Zit dus oud/nieuw alleen thuis (niet zielig hoor )maar als je huisdieren neemt moet je er ook voor zorgen.

Wat je wel ziet is dat die postbodes eigenlijk onderbetaald worden.Ik denk zelf dat dit een grapje is ,maar jammer en helaas gebeuren dit soort dingen in de praktijk ook,het erge ervan is dat ze dan geen briefje aan de bus hangen,mensen zetten de pot helemaal vol gaan twee weken op vakantie en denken dan dat de kat de portie eten in gedeeltes twee weken lang opeten.Nee hoor ze vreten die bak in twee dagen helemaal leeg en de andere twaalf dagen heeft hij geen vreten meer,overleefd hij het dan zijn er op zijn minst 6 levens weg,zoniet,heeft die zijn negen levens verbruikt.Zo`n beest heeft dat niet door,dat is het tragische van alles.SIRE heeft er een goed info filmpje over,denk na voordat je aan een huisdier begint!!!!Ik heb hier zelf een hond en twee katten,maar die hoeven zich geen zorgen te maken,ik ga namelijk nooit op vakantie,want ik heb 1 fobie,namelijk vreselijke heimwee.Ik kan mijn huisdieren nog geen twee dagen missen!!!

Je kan die kat ook uit zijn lijden verlossen, een beetje rattegif doet wonderen. Wacht effe, komt daar een ander ook niet voor in aanmerking hehehehehe. (GRAPJE)!!!!!

Hmm ik ben het bijna met je ??ns,maar niet helemaal,ik dacht eigenlijk meer aan het baasje!!!!!!

Ja, tweety,
Ik denk ook dat het een grapje is.
Maar alleen het idee al.

Ik heb zelf een hond, en ik houd erg van vuurwerk...
Ik heb mijn hond laten wennen aan knallen in zijn inprettingsweken.
Perfect, nergens geen last meer van.

En idd, er zijn mensen die hun beest gewoon thuislaten met een overvolle bak...

Triest, zulke mensen. Denk idd na voordat je een beest neemt.

Het is ook een nep foto gemaakt als grap.
Haal van de url maar eens het postpoes.jpg maar eens weg.
Dan blijft dit over: http://www.xs4all.nl/~npjdjong

Ik zat daar gister rond te bladeren op de linkjes en kwam deze foto tegen.
En nog iets kijk eens naar de grootte van het trechtertje, zie je daar al kattebrokjes door gaan?
Dan zijn het wel mini brokjes denk ik.

Maar fijn te weten dat er hier ook mensen zijn die om dieren geven, want als ik dit in werkelijkheid tegenkwam, zou ik als de baasjes terug waren daar eens aanbellen en ze de tering in trappen.
Maakt niet uit wat voor dier het is, ze hebben allemaal recht op een normaal leven.

Dit geld ook voor die gene die het leuk vinden om bv katten of honden met vuurwerk te gaan bewerken.. LAAT IK ZE NIET TEGENKOMEN, WANT DAN HEBBEN DIE FIGUREN EEN VUURWERK PROBLEEM!!!

Maar wees gerust deze foto was nep, maar heeft wel een soort van werking net als een vuurwerk campagne.

Mvg Big-Henk en iedereen alvast de beste wensen voor 2004!!!

Hmm als ik mee zou gaan ,neem van mij maar 1 ding aan zijn ze in het geheel niet blij.
Ik ben wel een tweety,maar niet de tweety die veel denken.
Raar maar waar ,als ze mij zien gaan ze toch opzij,ik zie er nog al vreemd uit!!!
Ik vind ook als je je kan verdedigen ,is het je eigen zaak,kan je dat niet heb je hulp nodig,en daar komt super tweety.
Hmm in realiteit zie ik er echt vreemd uit,maar hele sommige mensen weten dat.Is toch weer om het spannend te maken,hoe zou ik er uit zien!!!

Hosting Fun

Terug
Bovenaan Onderaan