Op zoek naar een Programma !!

deliyurek007

Addicted Member
Special Friend
Waarderingsscore
0
Punten
0
Leeftijd
48
Heren,

Effe een vraag ik ben zo juist op zoek naar een programma onder windwos XP pro voor mijn kids dat ze alleen maar kunnen internetten en chatten vb en dat de rest van de progranmma's en control panel en de rest niet kan zien dat die alleen maar bij start de knop afsluiten kan kiezen en alleen de icoon van internet en msn en meer niet of dat ik het zelf aan kan geven .....is er wel zo programma voor windows XP dat ik dat kan installeren en afschermen zo ja wie weet hoe die programma heet en waar ik dat kan vinden wie o wie heeft zo een programma....

Groetjes,
deliyurek007

@Deliyurek, op jou pc ben jij toch de "Beheerder" ???

Nou dan heb je toch de opties om meerdere accounts aan te maken, en daar in het aanmaken van zo'n account kun jij als beheerder toch bepalen als jij zo'n account aanmaakt in jou OS wat jou kids wel en niet mogen of kunnen???

En die opties zitten standaard onder windows...

Freggel dat klopt maar echter is het niet van mij voor mijn kennis die vroeg het effe naar mij of ik daar iets aan had...

Groetjes,
deliyurek007

Dan kan ik je niet verder helpen, jammer ;)

Had het graag gedaan...

maar als je hebt wat je zoekt, ben ik natuurlijk wel benieuwd wat het dan is. ;)

Ik krijg net door Net Nany is de prog waar je het makelijk mee aan kan geven wat die wel en niet mag en tijden en blokkade op het net met site's...

Groetjes,
deliyurek007

Oliebollen Hosting Fun Oliebollen

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan