Opentel 3000

J

Johnw

Hallo forumleden,

Ik ben nieuw en een volslagen leek op het gebied van satelietontvangst.

Ik heb een opentel decoder en sinds kort triple sat omdat wij de BBC zenders willen ontvangen.

Ik heb een perfecte ontvangst van zowel de 19.2, 23.2 als de 28.5 astra's echter ik zie na zoeken absoluut geen BBC zenders.

Ook beschik ik over een strong decoder, echter ik weet niet hoe ik hier transponders aan toe moet voegen, ik vind nl niets in zijn menu. Dit in tegenstelling tot de opentel waar dit een fluitje van een cent is.

Is er iemand die mij een suggestie kan/wil doen ?

John Wouterse

Eerst welkom op het board.

De Strong is altijd een goedgekeurde ontvanger geweest daar kun je dus geen transponders zelf mee toevoegen als de officiele software er op staat.

Op de site ikverhuismee.tv kun je de doorklikken op de gecertificeerde ontvangers kom je 4 types Strong tegen hoe je daar een nieuwe zenderlijst inzet, heb je gelijk de transponders.

Als ze het niet meer goed doen helpt dit nogal eens,

Nieuwe software inladen via het kanaal "Download CDS" (zit waarschijnlijk ergens in de 900) Decoder uitzetten (met de rode knop, op dit kanaal) en na het opnieuw inschakelen zal er waarschijnlijk een groene balk verschijnen die aangeeft dat er nieuwe software gedownload wordt.
Daarna laad hij ook een nieuwe zenderlijst in en niet halverwege stoppen wachten tot hij klaar is.

Zal nog even reageren op het niet kunnen vinden van de BBC kanalen u weet hoe er een transponder moet worden toegevoegd op de Opentel 3000 dus dat zal geen probleem geven.

Als de BBC transponder er niet in staat zal hij ook geen zenders vinden dus kijk daar even naar, op Kingofsat staan alle freqenties dus kijk je ontvanger even na,

http://nl.kingofsat.net/pos-28.2E.php

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan