Opgepast, Virus!!!!!!!!

freggel1

Addicted Member
Moderator
Waarderingsscore
735
Punten
113
Leeftijd
59
Vanavond weer even alle boards afgezocht, en weer op een virus gestuit!

Dus hier maar even een waarschuwing: Bij stv upload center staat een bestand met de naam x-zone seca2 taquilla.zip
seca 2 all open.

Is misschien al bekend maar dit bestand bevat een virus!!!

Groetjes Corn?.

?

Zijn virusscanner werkt dus wel naar behoren..er zijn er ontelbaar veel die de virusscanner van 1998 nooit geupdate hebben toen ze voor het eerst een PC prive project kregen.
Open zowieso nooit onbekende exe files...
meestal zijn t dialers of vette spyware...OPPASSEN dus !

Er schijnt wel een nieuw virus in omloop te zijn en die heet Matrix.pps
Het is dus een powerpoint bijlage per email.

een gewaarschuwd mens....

Achteraf gezien wist ik ook wel dat ik nooit exe of zipfiles moet downloaden, maar was het even vergeten.

Ik zit gemiddeld zo'n 15 tot 20 uur per week op internet en dan kun je wel eens een foutje maken, en daarom zorg ik dus ook dat mijn virusprogramma altijd up to date is.

Een mens maakt nou eenmaal fouten....

Weet iemand waar ik een update kan halen voor mijn virusscanner.

Het gaat om Microsoft Anti Virus (MSAV) for Windows 3.11, mag eventueel ook een update voor Microsoft Plus McAfee Virusscan zijn. Dacht dat er bij XP toch echt wel een nieuwere zou zitten, maar kan hem niet vinden. HELP.

Nou heb ik iets over Norton gelezen, maar die werkt niet onder Windows 2003 Enterprise Server. Wat nu? HELP.

Ben aan het zoeken gegaan in de uploads met google. Is SoBig een goede scanner, want als je hem draait, scant ie de HD maar hij crasht elke keer. Waar vindt je een update voor SoBig.

Ciao,

Al.

Originally posted by Family_Capone
Weet iemand waar ik een update kan halen voor mijn virusscanner.

Het gaat om Microsoft Anti Virus (MSAV) for Windows 3.11, mag eventueel ook een update voor Microsoft Plus McAfee Virusscan zijn. Dacht dat er bij XP toch echt wel een nieuwere zou zitten, maar kan hem niet vinden. HELP.

Nou heb ik iets over Norton gelezen, maar die werkt niet onder Windows 2003 Enterprise Server. Wat nu? HELP.

Ben aan het zoeken gegaan in de uploads met google. Is SoBig een goede scanner, want als je hem draait, scant ie de HD maar hij crasht elke keer. Waar vindt je een update voor SoBig.

Ciao,

Al.

Ik weet niet wat de retentietijd van jouw nieuwsserver is, maar sinds 25 nov verkrijgbaar in a.b.x: McAfee.Virus.Scan.Home.Edition.2004

of in a.b.warez: AVG AntiVirus Pro v7.0.203

en als klap op de vuurpijl in a.b.nl: Norton Antivirus 2004 Pro NL
Beide vanaf de 25ste

Thanks guys,

De retentietijd van mijn nieuwsserver is 1 maand in de binary groepen (heb een extra abootje genomen), dus heb al het een en ander gevonden.

Ciao,

Al.

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan