Opname bekijken 7000s

Nummer10

Addicted Member
Special Friend
Waarderingsscore
214
Punten
63
Leeftijd
57
Ik ben op zoek naar een manier om me opname te bekijken.

Dat klinkt natuurlijk gek.

Ik heb Gordon en Joling opgenomen en ik kan ze dus niet bekijken.

Ik draai met een hydra img. met radegast v. 3.0 final (misschien dat het daar aan ligt) of komt het doordat er een codering over heen zit waardoor je bv. wel kan kijken als hij op die bewuste zender staat in dit geval Talpa?

:(
Nr.10

Druk op je Dream (of Menu) knop.
Ga naar "file mode" (bestands modus)
Blader naar "recorded movies" (of iets soortgelijks)
Selecteer de opname en klik op OK.:)

ik had het zelfde probleem.Het is bekend dat de de radegast 3.0 in de Hydra ?? eventueel problemen veroorzaken met de opnames. Door de versie 3.14. van de radgast te gebruiken was het probleem opgelost en kon ik mijn opnames bekijken.

Suc6

IL

Dat heb ik gedaan. Maar dan kan ik alleen BVN bekijken. Ik kan wel Talpa selecteren maar als ik het afspeel dan zie ik de tijd met bv. 10 sec. aftellen maar het beeld blijft zwart.

Ilya bedankt. Ga eens kijken of het helpt.

;)
Nr.10

Dan ben je waarschijnlijk met radegast aan het opnemen en heb je de verkeerde radegast, die heeft de eigenschap dat na de opname je alleen zwart beeld hebt.

ik heb hetzelfde probleem gehad.

alleen bij mij had het wel gewerkt, en werkte het dus niet meer na het updaten naar de nieuwste hydra ben daar na versie terug gegaan maar nog niet tot ik weer terug ging naar de hydra zeus, daarna werkte het weer.

lastige van hydra zeus is dat hij geen new cpanel heeft, dat heb ik opgelost door eerst de uit de (nieuwe hydra) de directery etc en de config uit de tuxbox dir te kopieren naar mijn computer en na het proggen van de hydra zeus die weer te overschrijven.

gr blokker.

ps de oude opnamen deden het hierna helaas nog niet.

Wat je ook kunt doen is gewoon die nieuwe Hydra er in laten staan, dan mgcamd gebruiken. Deze maakt ook wel gebruik van de radegast.cfg maar hiermee zijn geen problemen met zwart beeld bij opnames.

Het lag idd aan radegast draai nu met 3.14 beta en het werkt wel.

;)
Nr.10

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan