Opnames via Homecast 5101 CI CD

D

dobby

Allereerst als ik dit onderwerp op een ander forum heb moeten starten dan mijn verontschuldiging .

Ik weet dat er een programma te koop is om de opnames zo te bewerken dat je het bijvoorbeeld op je computer af kan spelen .

Nadeel is dat je gedurende de bewerking een internet verbinding moet hebben .

Ondanks dat je het programma heb gekocht .

Weet iemand een ander programma waarbij dat niet hoeft .

Zowel mijn MAC als linux zien die bestanden , maar ze kunnen er niks mee .

De bestanden zijn maximaal 4 GB groot , want het is fat 32

Moeilijke vraag je moet maar net bekend zijn met de Homecast nu wist ik dat ze een eigen forum hebben dus daar even naar gezocht maar het is wegens onderhoud gesloten.

Op de support site van Homecast staat de Haenlein sotware DVR Studio om te downloaden.

Nu weet ik niet of je die bedoelt en nog minder of die gratis is of je er voor moet betalen.

Ja als het Windows software is dan kan Linux er niets mee en je MAC ook niet of er moet een mogelijkheid zijn op je MAC een virtuele windows versie te draaien.

Omdat Windows wereldwijd nog steeds het meest gebruikte besturingssysteem is vrees ik dat ik er geen oplossing voor weet misschien anderen.

In ieder geval de link naar Homecast Support.

Bedankt voor het antwoord .

De Haenlein is ook het enige programma die ik ken .

De light versie is gratis /.

DVR Studio voor HD opnames is niet gratis , die moet je kopen .

Het kost ongeveer 100 Euro .

Die werkt alleen op windows xp

Ik heb Windows XP heb nog wel ergens liggen .

Desondanks moet je toch een internet verbinding hebben wil het programma werken .

En krijg je er reclame bij cadeau .

Mijn windows machine is het oudje van de week dat maakt het er niet vlugger op dat reclame gedoe .

Nogmaals bedankt

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan