opnemen en kijken tegelijk

D

deur_h

Hi,

Ik ben bezig met uitzoeken wat ik wil gaan aanschaffen om de wondere wereld der satelliet binnen te treden. Ik ben elctronica en pc gek en ben dus vooral ge?ntresseerd in high-end recievers.

Op dit moment zit ik o.a. te kijken naar de Xtreme.
Ik vroeg mij af of het mogelijk is om naar het ene kanaal te kijken terwijl je de andere opneemt. Ik weet dat ik hier iets over had gelezen, maar ik weet het antwoord niet meer en kan de eerder geraadpleegde info niet meer vinden.

Tnx,
H. Deur

Er zijn een aantal opties, en dat zijn de Pace Puma en o.a.de topfieldDe Paca Puma is een ontvanger die het mogelijk maakt om b.v. in j woonkamer naar rtl 4 te kijken en op je slaapkamer naar rtl 5. Daarbij komt dat je de 2e tuner die in deze ontvanger zit ook kunt gebruiken om op te nemen.

2e is de topfield met 2 tuners die het ook mogelijk maakt om naar het ene kanaal te kijken en tegelijk op een ander kanaal op te nemen.
Je geeft aan dat je gek bent op alees wat met het PC gebeuren te maken heeft, dan moet je eens gaan kijken bij de topfield 5000 want die heeft dezelfde werking als de 4000 alleen bij deze ontvanger kun je 2 kanalen opnemen en naar een 3e kijken en heeft die een USB uitgang waardoor het mogelijk is om hem aan te sluiten op je PC.

Oliebollen Hosting Fun Oliebollen

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan