opnemen zonder module

G

Gerrit1967

Is het mogelijk om zonder een module in de xtreme of een topfield met HD op te nemen.Als ik het goed begrepen heb hoef ik in een Xtreme geen module te gebruiken om mijn canal plus kaart te kunnen bekijken en in de Topfield wel.
Is dit juist.

In elke ucas decoder zoals de xtreme er 1 van is kun je een 6 in 1 een orginele kaart van bv c+ en er nog het 1 en ander aan kaarten in stoppen.
Als je geen ucas decoder hebt ,maar een decoder met ci sloten kun je er B V een matrix in stoppen heb je helemaal geen kaart meer nodig,en je decoder heeft dan de zelfde eigenschappen als een ucas decoder.
En in de matrix kun je ook alle kaarten stoppen ,dit werkt ook gewoon ,zelfs de c+ kaart word gewoon geupdate.

Bedankt voor de reactie maar heb inmiddeels al een antwoord gekregen op de gestelde vraag.

ik wil door middel van deze posting wel even reageren op de reactie van het eendenteam op mijn andere posting omdat die gesloten werd omdat het volgens hun een persoonlijke vraag was die ik stelde. Ten eerste was dit geen persoonlijke vraag dus wel ik je vragen om daar niet over te oordelen en mag het toontje waarop je je reactie heb neergezet volgens mij best wel anders.

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan