opnieuw gekraakt????

P

punxhengelo

Hallo,

ik ben er een tijd uit geweest, maar hoorde van de week dat het systeem van Anal- gekraakt is, wie kan vertellen of dit waar is???

Ja, dat klopt: Mijn Canal+ kaart... toen ik er per ongeluk met de tank van de buurman overheen reed. Helemaal gekraakt. :biggrin:

Sorry ik begrijp dit soort antwoorden niet er wordt gewoon een vraag gestelt..
Daar kan je gewoon op zeggen dat het nog niet open is ??????maar men er wel mee bezig is.... en al heel ver zijn....

ik zal ook eens een topic open maken met bv,,,,alles weer open,,,,
en daarna er onder zetten ja eindelijk mijn neus is weer open,ik kan weer ruiken.

nee maar effe zonder flauwe kul.
dit bericht wat je gehoord hebt over canal+ is niet waar.

welkom op het forum trouwens.

Originally posted by multigek10.0
ik zal ook eens een topic open maken met bv,,,,alles weer

nee maar effe zonder flauwe kul.
dit bericht wat je gehoord hebt over canal+ is niet waar.

welkom op het forum trouwens.

Welkom?? Hij is al member sinds sept 2002, maar wie van harte welkom terug?
C+ is nog dicht.

Valerio

Het is in zoverre gekraakt dat er mensen zijn die een reeds geactiveerde (dus set top box pakket) kaart kunnen manipuleren dat ie volledig open staat, dus incl. premium kanalen.
Hier wordt behoorlijk wat geld voor geteld en deze methode is niet publiek. Zoals gezegd zijn er maar weinigen die dit kunnen en die verdienen er momenteel ook dik aan.

Van een echte kraak is dan ook geen sprake, want als er een echte hack was, konden ze ook zelf de kaarten activeren en dat is momenteel nog altijd niet mogelijk.

ik kan je vertellen dat het WEL open is, maar tot op zekere hoogte..... hoe en wat leg ik nog wel uit, hetzelfde geld voor premiere, voor beide geld wel dat je een verlopen orginele kaart moet hebben....... Dus echt gekraakt is het niet maar het volledige pakket kan wel open.....

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan