Oproep effe stemmen.

Zo ben weer op zoek naar stemmen.
Ik heb een test gedaan en lukte uitstekend.
Heb een neef in Duitsland wonen en die heeft gisteravond en vanmorgen gestemd!
Wat blijkt, in Duitsland daar veranderd elke dag het ip-nummer.
Dus gewoon elke dag stemmen dan he!
Trouwens in Belgie veranderd het IP-nummer ook regelmatig.

Conclusie: Spreek Belgen en Duitsers aan om te stemmen!
Verschil met nummer 2 is nu weer wat in het voordeel van Benthe.

he papano bedankt en stuur die neef op pad om zoveel mogelijk duitse vrienden in te schakelen.

Eigenlijk zou je een soort kettingbrief moeten opstellen stuur dit bericht naar 2 vrienden en die op hun beurt weer naar 2 vrienden enz

Bij 10 mails zit je al op ruim 1000 man en als iedereen ook stemt met 10 punten dan vliegt de score pijlsnel omhoog

er liggen kapers op de loer

In ieder geval bedankt voor de support

Hoi the matrix!

Van mij ook 10 punten uiteraard!

Groetjes,
Bones

(P.S. waarom post je dit ook niet op FUN?, levert je nog meer stemmen op)

Hallo the matrix,

van mij uit Duitsland 2x 10 punkten.

Veel succes, groetjes Zardos

Het gaat nog uitstekend , gelieve de link door te sturen naar je vrienden en die op hun beurt ook weer naar hun vrienden enz.
de afstand naar nr 2 die in 6 dagen naar de 2e is geklommen moet groot blijven.

Allen bedankt voor de geweldige support.

Denk eraan dat je geen gebruik gaat maken van "illegale IP's" Er zijn al heel wat fotoos verwijderd die daar gebruik van hebben gemaakt.

Een "heuse" IP is gekoppeld aan een provider" en een fake IP niet.

Dus niet faken, please

Damned We zijn verbannen naar de 2e plaats

Daar gaat jullie bonus!!!!! toch 999x dank

the matrix;211354 zei:
Damned We zijn verbannen naar de 2e plaats

Daar gaat jullie bonus!!!!! toch 999x dank

Geven jullie het al op.
Maar het kan toch niet zo zijn dat die andere foto 80 stemmen krijgt op 24 uur.
Wordt daar toch gebruik gemaakt van xxxxxxxxxx? (zal het maar niet bij naam noemen)
Verschil is nu 22 stemmen.
Kunnen we die link niet op een Duits forum plaatsen?
Die hebben elke dag een ander ip-nummer.
De moed erin houden he!

Mvg, papano.

in een week heeft die bijna 700 stemmen verzameld volgens de site wordt er iedere dag op IP adres gecontroleerd dus als er gefraudeerd wordt is dat herkenbaar.

Erg fraude gevoelig, stel iemand maakt een scriptje en geeft de nummer 1, 3 en 4 daarmee veel punten dan verdwijnen ze uit de lijst. ai wat ben ik slecht...........

Zaterdag 10, Zondag 10 en nu 10 punten.
Met dank aan de Deutsche Telekom.

Zo te zien staat bij de huidige nummer 1 nu de rem er op, wat het dagelijkse aantal punten betreft. Dus is ie nog in te halen. ;)

Gisteren had nummer een 6916 punten.
Vandaag 24 uur later stond de teller op 6916 punten.
De nummer heeft dus de laatste 24 uur geen punten gekregen, dat vind ik maar raar.

Trouwens het verschil momenteel is nog maar 14 stemmen.
Persoonlijk zou ik mijn kruid nu niet verschieten en wachten op de eindspurt.
Duurt tenslotte nog een kleine maand.

Mvg, papano.

En weer 19 er bij. Even bij m'n moeder gestemd. :biggrin:

wauw wat een support we geven het nog zomaar niet op er zijn via via ook een paar Belgische stemmers gevonden die iedere dag een verse Ip krijgen , het is nog een spannende tijd,
We zullen zien en houden er zeker nog de moed in.

1000x thanks (zou format C zeggen , waar is die gozer eigenlijk???dat was toch ook een belg)

Big-Henk;211396 zei:
En weer 19 er bij.

Herstel, de 19 moest 10 zijn, want er zijn niet meer dan 10 punten per keer te stemmen.
Maar door te snel typen stond er dus 19 zag ik net. :redface:

heb de link nog ff naar mijn contacten uit mijn email gestuurd kijken wat er van komt

groetjes humana

Nog maar eens een keer de link op Hyves geplaatst en het begint nu spannend te worden met punten nog maar een verschil van 67. ;)

the matrix;211401 zei:
1000x thanks (zou format C zeggen , waar is die gozer eigenlijk???dat was toch ook een belg)

Even ter verduidelijking, 1000x thanks dat is @Chrisjan, en dat is idd een Belg, Format C is daarentegen een Limburger. ;)

Ik denk dat Chrisjan een format c heeft gedaan ik zie hem de laatste tijd niet meer. Whatever, de stemmen druppelen nu binnen en blijft spannend.

Hosting Fun

Terug
Bovenaan Onderaan