Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve browser te gebruiken.
Joh, het is toch echt een nek aan nek race. Foto 2 is totaal niet fotogeniek te noemen terwijl foto 1 dat wel is. Maar dat het spannend is, dat is wel duidelijk.
Ja idd erg spannend, maar we vertrouwen die beach boy niet , zou me niks verbazen als er vanavond tussen 21u en 23u hij weer spontaan flink wat stemmen erbij tovert.
We houden een lijst bij met de dagelijkse score en dan zie je toch vreemde dingen,
Onze skippy krijgt er iedere dag "eerlijke"punten bij en dat vind je in het scoreverloop terug,
Maar beach boy presteerde het om in 1 week op 6000 te komen vervolgens 2 dagen niks erbij en dan ineens weer een sprong van 800 en veroverde de 2e plaats daarna een sprong van 200 om op 1 te belanden en nu al 3 dagen amper stijging.
Maar ja eerlijk of niet we houden vol en moeten nu wel aale zeilen bijzetten om nieuwe stemmers te verwerven.
1000x thanks
Ow ja voor de geinteresseerden op mijn homepage staan al onze kleinkinderen met fotoos van iedere maand. www.gzieltjens.nl
Ge moet nog eens bij de Belgen gaan rammelen, dan blijft je tenminste in zicht daar.
Nu bent ge uitzicht daar he!
Oja, voor de eindsprint heb ik nog 40 punten te vergeven.
Laat ik die 40 punten nu erbij komen dan zal die saaie foto onmiddelijk reageren.
Dus ik verzamel nu voor de eindspurt.
Hmmmmmmmmmmmmmm dat had ik voorspeld, die gozer sprong vanochtend binnen een tiental minuten naar de 7126 punten en is nu weer een paar uur stabiel.
Ach we halen hem wel weer in.
gisteren rolde bij nr 2 vanaf 21u30 tot precies 23u30 met een zeer grote regelmatig 10 punten erbij in totaal binnen die 2 uurtjes 500 punten (50 stemmen).
Dit riekt enorm en ik vraag me af hoe hij dat doet , normaal krijg je een random verdeling maar hier klopt iets niet en dat is iedere keer weer zo, geheid dat ie vanavond weer dezelfde trucendoos opentrekt om een ruime voorsprong te creeeren.
We hebben wel eens geinformeerd hoe het zat en men vertelde ons dat er op geldige IP adres gecontroleerd werd en als er gefraudeerd werd zou de foto in kwestie verwijderd worden .
Ik kan van uit Duitsland met een reconnect programmatje iedere minut een andere ip krijgen en dan stemmen.
Er wordt dan wel bedankt voor de stem maar ik zie er geen punten bij komen.
Kan het zijn dat stemmen met een buitenlandse ip er later bij getelt worden?
Heb er net 40 bij gedaan en zal nog een paar bij doen.
Groetjes Zardos.
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.