Oproep effe stemmen.

pas maar op dat 1 en 2 niet gediskalificeerd worden, punten aantal vliegt omhoog.
Wie wint er wanneer 1 en 2 punten in mindering krijgen?

@the matrix
Heeft vrouwtje twitter ondekt?
Dan moeten Benthe toch winnen he!
Nog 6 dagen te gaan.

the matrix;211738 zei:
Yip Mijn vrouw heeft Twitter ontdekt.

Oke haha had ik nog even niet aan gedacht, zit namelijk ook vaak op Twitter.
Gaan we even aan de slag. ;)

Big Henk je bent gelokalisseerd door mijn vrouwtje op Twitter . Knappe vent 2 dochters en nu kom op met de puntekes.

the matrix;211748 zei:
Big Henk je bent gelokalisseerd door mijn vrouwtje op Twitter . Knappe vent 2 dochters.

:lol:

Heb je vrouwtje inmiddels ook al gelokaliseerd. ;) Zie al dat bijna alle artiesten al zijn ge-tweed.
Heb er ook een paar overzeese Hollywood stars, je weet het nooit. :biggrin:

Mededeling
MijnAlbum.nl is tijdelijk onbereikbaar wegens technisch onderhoud. Onze excuses.

MijnAlbum.nl

hmm

Er kwamen zoveel punten binnen dat ze een extra digit moesten toevoegen.

Werkt inmiddels weer dus je kunt weer stemmen als je dat nog niet gedaan hebt of woonachtig bent in Belgie(iedere dag een nieuwe IP)

Heel apart hoor, nu staat ineens die kreta fofo op 1. Volgens mij word er door die site gesjoemeld, om niet de hoofdprijs uit te hoeven geven.
Werk aan de winkel dus!

Ondanks het getwitter van Big Henk met al zijn volgers helaas gezakt naar de 2e plek.

Niet alleen Twitter, maar ook via Hyves en Facebook.
Tja helaas maar 2 volgers. haha ik volg er zelf meer. Ben ik er vorige week ook nog een volger kwijtgeraakt. :biggrin:

Ik kan niet meer stemmen...

Maar een tweede plaats is ook mooi!!!

Ook de 2e plaats wordt nu bedreigd. Skutsje haalt per dag ca 2500 punten en met nog 2 dagen te gaan wordt het gevecht beslecht door Skutsje en Samariakloof. Eerlijk of niet eerlijk we zullen het gauw weten . Wedstrijd is zondag ten einde , Eindelijk kunnen we rustig gaan slapen.

Een flutwedstrijd op deze wijze ......

De wedstrrjd is gesloten er kan niet meer gestemd worden.

We zijn (voorlopig) geeindigd op de 3e plaats. toch een mooi resultaat

Helaas kunnen we de groepsfoto van de stemmers vergeten

Allen namen s mijn eega hartelijk bedankt voor de inspanningen en medeleven

Balen dat het niet gelukt is om 1ste te worden.

Jammer, jammer, jammer.

Groetjes,
Bones

Heel raar. Als je vandaag naar de top 15 kijkt dan zie je die met z'n vlinder op de neus als nummer 1 staan en dan is die Beach foto ook ineens weer nummer 2.
De foto's die bovenaan stonden zijn weg en er staat niets over een winnaar, alleen wel dat de foto wedstrijd gesloten is.
Kijk maar eens naar die top 15: http://fotowedstrijd.mijnalbum.nl/ma-vakantie/index.php?a=201
Lijkt wel een beetje doorgestoken kaart met die wedstrijd daar.
Of heb je nog iets gehoord over een derde prijs Matrix?.

de eerste drie zijn eruit gehaald en worden doorgelicht op fraude.
Daarvoor schijnen ze heel wat middelen te hebben en worden de gefraudeerde stemmen, (wel of niet door de inzenders) gecorrigeerd . dus het is afwachten wat daar de uitkomst van is.

the matrix;211865 zei:
de eerste drie zijn eruit gehaald en worden doorgelicht op fraude.
Daarvoor schijnen ze heel wat middelen te hebben en worden de gefraudeerde stemmen, (wel of niet door de inzenders) gecorrigeerd . dus het is afwachten wat daar de uitkomst van is.

Dus het is nogaltijd spanning in huize The matrix.
Hoe de uitslag ook zal zijn, 3e plaats is een hele goede plaats. Kijk eens naar het aantal inzendingen! Jullie mogen trots zijn om 3e te worden zeker met alle moeite die gedaan is.
Gefeliciteerd Matrix met jullie zeker 3e plaats.

Hmm maar dan is het nog raar dat die Beach foto er nog wel tussen staat, want die kwam toch ineens heel erg snel naar voren zetten. Ook al hebben ze hem punten afgenomen.
Fraude is fraude en dan hoor je uitgesloten te worden :biggrin: en niet punten afnemen en weer mee doen en alsnog kans krijgen te winnen. :biggrin:
Ben benieuwd hoe dit afloopt.
Ben inmiddels alweer een volg(st)er kwijt op Twitter, zit weer op 1 volger. :biggrin:

ja maar fraude is alleen fraude als je zelf fraude pleegt en dat kan moeilijker aangetoond worden.

Stel dat ik een hekel had aan die grote vlinder.

Ik start een IP change tooltje en geef hem een paar duizend punten .

Dan zou dat zeer onterecht zijn dat die gediskwalificeed werd. toch.

In mindering brengen is dan de enige juiste optie.

Of de Jury daar mee uit de voeten kan is twijfelachtig . Ik denk dat er heel wat gesjoemeld kan worden.

BV je hebt een ADSL router waarvan je het mac adres eenvoudig kunt wijzigen (dit lukt zeer eenvoudig bij een draytek) , lukt dat dan krijg je van je provider een nieuw IP adres en of dat te achtehalen valt bij derden??

Hosting Fun

Terug
Bovenaan Onderaan