Oproep effe stemmen.

Zardos;211555 zei:
Heb er nog 60 bij gedaan.
Houd er voor vandaag even mee op.
Zie de punten nog steeds niet veranderen.

Cookie he!
Weet de naam niet van het cookie.

misschien dat er een diepere controle uitgevoerd wordt zodat men op die manier de boel kan onderscheppen.

Ik heb hetzelfe geprobeerd met het veranderen van het MAc adres van de router ik krijg dan ook een nieuw IP adres en na het verwijderen van allle cookies kan ik stemmen en geef dan 10 punten maar die komen er ook niet bij.

Dus ik denk dat er in je "IP registratie" meer zit waar op gefilterd kan worden, Ik heb daar verder geen verstand van.

Please hou daar mee op want als men vindt dat je fraudeert dan wordt je foto verwijderd.
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Opvalllend is dat nr 2 waarschijnlijk ook zo geopereerd heeft en dat men daar achter is gekomen en men extra controle toepast, nr 2 staat weer 3 dagen op dezelfde stand.......na een sprong gemaakt te hebben van 400 punten

Hebben ze de buitenlandse ip-nummer geblokkeerd?
Nummer 1 en 2 krijgen niks meer erbij.
Of kan die site het niet meer bijhouden?

zoals ik al zei, ik vermoed dat de site meer mogelijkheden heeft om meerdere stemmen vanaf een computer uit te sluiten , we krijgen nog wel stemmen maar dat is afgenomen naar ca 50 punten per dag en staan dus ruim op 1

Nr 2 staat regelmatig een een dag of 3 , 4 op 0 punten/dag om ineens 500 punten te stijgen die dan tussen 21u30 en 23u30 gegeven worden. Als de wedstrijdsite dit heeft weten te onderscheppen dan maken we een enorme kans om te winnnen.
Nog 2 weekjes en dan weten we het.

Zo vandaag nog bij een verre kennis 10 punten erbij..
Teller ging ook omhoog.

Thanxs
Zo veel mogelijk vrienden en kennissen inschakelen lijkt de enige optie.

Effe volhouden.

En het is weer maandag , devoorsprong is weer omgezet in achterstand, beachboy heeft in 1,5 uuur weer 710 stemmen erbij gefokt.
Eerlijk duurt het langst maar dit riekt enorm

Gisteren 20 punten erbij vanuit Belgie, dus dat werkt wel buitenlandse ip-nummer.
Die gast stond toen op 7966 punten. Ik weet hij nu 740 punten erbij heeft gekregen dus dus op nummer 1 staat.

Kreeg zojuist een bericht vanuit Duitsland dat daar niet meer dan 1 keer gestemd kan worden. Bij de tweede stem gaat de teller niet meer omhoog.

Heb het idee dat mijnalb*m.nl niet van die camera af wil en zelf een foto heeft geplaatst.

Goed nieuws, beach is gedeclasseerd en heeft 4500 punten in mindering gekregen.
Maar er is een nieuwe kaper op de kust. Samariakloof kreeg er gisteren spontaan 1200 punten erbij , of dit eenmalig is weet ik n iet maar dit riekt ook .

Voorsprong is nu wel groot, ruim 3000 punten

En let wel onze score is zonder vals spelen , alleen gebruik gemaakt van de mogelijkheden dat onze Belgische vrienden iedere dag kunnen stemmen.

Maar ja daar kun je niet door afgestraft worden.

Het wordt nog een spannend weekje .

Wordt vervolgd .

Nu kun je toch niet meer verliezen he! die 8 dagen moet kunnen!
Ontkurk de champagne alvast we komen eraan hoor!
Je speelde eerlijk en dat loont zich toch!

9300 punten dat zijn zeker 900 stemmers.
Als we winnen maken we een groepsfoto met de nieuwe camera . woehahahahaha

Vanavond even bij een familielid gestemd. Hoppa weer 10 punten erbij.

Multispeed

Had ook nog 10 ergens liggen.

Vreemd die Samariakloof, kreta komt nu wel ineens heel erg dichtbij.
Het word nu wel heel echt spannend.

Denk dat de zaak momenteel flink belazerd wordt door bepaalde figuren.
Bente staat op 1 en heeft 141 stemmen gekregen op nog geen 16 uur.
Die andere gast heeft er 39 stemmen bijgekregen.

Sorry dit kan toch niet meer.

Op nog geen 16 uur? :eek:
Daarnet nog geen uur geleden was die kreta foto ineens heel dichtbij haha en nu hup weer een enorme achterstand. :klappen:

Yip Mijn vrouw heeft Twitter ontdekt en vertel me niet hoe ze dit geflikt heeft maar het helpt wel de score op te vijzelen (net zoals kreta die twittert ook) Kon nog wel eens een spannend weekje worden.

Hosting Fun

Terug
Bovenaan Onderaan