Oproepje aan alle hobby boys...

pikkie

Addicted Member
Special Friend
Waarderingsscore
0
Punten
0
Leeftijd
70
Ik kom hier al jaren en tot nu toe bevalt duckboard mij prima, alleen mis ik het hobby gedeelte.
Is de hobby dood of zijn we allen aan de share???? nou ik niet ben me steeds verder aan het ontwikkelen omtent de hobby heerlijk gewoon af en toe is een ouderwets log ergens van maken.
Kijk dat mis ik nou ben der zelf ook wel schuldig aan hoor deel ook niet alles meer.
Maar mis de gesprekken op forum over bepaalde zaken en ik vind dat dat terug moet komen.
Ik zie hier wel een aantal mods die druk bezig zijn maar mis nog een aantal mensen,kom op mensen laten we weer eens lekker ouderwets gan freubelen met zijn allen, ook al komt er niks uit maakt niet uit gewoon rommellen.
toch!!!!!! nou wie doet er mee??????? kom eens op met leuke sat dingen keys hoeft niet maar laten we eens gaan boomen over irdeto2 wat zijn de schakelingen hoe kunne we de kaart uitlezen??? je maakt mij niet wijs dat er geen programeurs bij duck zitten....

Het is nou toch winter dus kom op lekker aan de pc moeders in de kamer en ze moeten ons niet storen wij zijn bezig met irdeto2 lijkt me fun die kaart eens te kraken.......

dus kom op alle eendjes zwemmen nu niet in het water maar zijn aan de hack...........

Ik heb er jou gisteren toevallig een beetje over gesproken, en ik ben eigenlijk wel benieuwd hoe het zit met de nieuwe stealth 1.75 voor de Diablo cam, ik heb het bestand wat bij Huts staat al wel gedownload, maar verder eerlijk gezegd nog niks mee gedaan.

Blijkbaar is hiermee alles van C-plus, Pw, en ga zo maar door open?

Ik lees er op "v??l" forums trouwens maar weinig over hoor, dat is niet alleen hier...

Ik denk dat jij een beetje gelijk krijgt met jou vraag of iedereen maar aan de share zit. ;)

Afijn als ik wat andere dingen een beetje onder de knie heb ( iets met een www... ;) )

Dan ga ik mezelf wellicht ook weer eens wat verdiepen in dit. ;)

Het neemt trouwens niet weg dat ik ook nu nieuwsgierig ben naar die diablo-cam.

Right on Pikkie! Het kan hier net zo druk zijn als op een ander bekend NL board, dus GAAN ervoor!:)

Prima idee Pikkie

Ha Pikkie,

Nou, ik kan geen kaart uitlezen, maar ben het wel eens met je, kom op allemaal, beetje beweging hier :)

Technodad;169805 zei:
Nou, ik kan geen kaart uitlezen,

@Technodad, dat is dus wat jij nu heel de tijd fout doet!

Hoevaak heb ik jou dit nu al uitgelegd, ik kan ook geen kaartje uitlezen hoor.... :biggrin:

Maar een kaartlezer wel... unloop.

Hier mee weet ik me net staande te houden,kan voor me zelf daar na ooit lang knubbelen redelijk mee redden,wil als het moet wel iemand uit de brand helpen met zijn cv ketel dat is mijn beroep maar is wel hele andere electronica
gr frans

Ik doe mee hoor:))

apparateur zat
kaarten zat

kennis ach een beetje:))

kom maar op met de ideen

woutje

Goedzo het begin is er sharen is leuk zeggen ze maar eens komt de tijd er weer dat jezelf aan de slag moet dus moeten we de providers als het ware volgen zo niet voor blijven en dat kan als je het met allen doet.

En laat ik eerlijk zijn als ik iets open heb kijk ik niet meer dan is dat stukje klaar dus waar maken die providers zich druk over een echte hobbyist kijkt even oh leuk en gaat dan weer verder.

Want allleen de cijfers zijn belangrijk de opbouw hoe wat staat er allemaal hoe flikken ze het een en ander, kijk dat vind ik nou leuk...

We weten allemaal dat seca1 open was voor het uit kwam hoeveel avonden hebben we wel niet gezeten op de au kaart omdat voor elkaar te krijgen alleen jammer dat er lieden waren die grof geld moesten verdiennen.

Irdeto 1 dat was pas moeilijk toen dus de bodem hebben we nu nog de top

Tja Pikkie, we kunnen er nu wel over gaan "keuvelen" maar dat kunnen we nu niet in dit forumgedeelte blijven doen. ;)

Dan moeten we naar de juiste sectie.

Ik wil gerust weer eens mee doen, met het vogelen naar, want ik ben eerlijk, ik lees en ontvang hier en daar ook wel eens iets leuks wat een ander niet krijgt/ziet. ;)

Dus zeg maar waar we gaan beginnen, dan houden we een oogje in het zeil, en wellicht dat we nog leuke dingen kunnen gaan bespreken zo. :biggrin:

Hahaha LoL, die Woutje. Een "beetje" durft ie dan ook nog te zeggen.:lol:
Ik wou dat ik zijn kennis had.:)

Jij bent toch een kennis van Woutje.........? ;-)

Greeeetzzz Grizmo

ik doe mee ,ondanks dat ik alles kapot maak doe ik mee weet alleen niet waar te beginnen dus steek van wal wat ik niet weet kan ik vragen gr jaap

Ik weet wel iets, maar dan ga je hier weer een grens bewandelen want je gaat dingen bespreken die eigenlijk niet mogen, maar afijn ik heb dus iets. ;)

Hoe zit nou zo'n K-3 in elkaar?

Ik heb hier al diverse files en loaders gedownload, maar als ik dan kijk zie ik in een bestand wat daar bij zit ( weet ff niet hoe het heet) een berg sleutels staan, maar welke zijn nu waar voor?

Als dat uitgevogeld kan worden kan er wellicht een emu van gebouwd worden...

Dat is wat ik dus vaak zit te bekijken, en mezelf dus ook afvraag....

Hallo Luitjes

Ikdoe graag mee met jullie.
Ik kan niks maar probeer veel.
gr
rolsat

nu komt i wat heb je allemaal nog meer nodig dan de 0c 0d en 0e key ?

@Freggel

Wat ook heel interessant is zijn de bestanden voor de Diablo cam.
Ben deze eens aan het bestuderen en daar zit ook een overzicht bij van de diverse sleutels.
Ben al een tijdje hiermee bezig maar nog niet ver genoeg om hoera te roepen.
Maar interessant is het zeker.

crazymotha;169937 zei:
@Freggel

Wat ook heel interessant is zijn de bestanden voor de Diablo cam.
Ben deze eens aan het bestuderen en daar zit ook een overzicht bij van de diverse sleutels.
Ben al een tijdje hiermee bezig maar nog niet ver genoeg om hoera te roepen.
Maar interessant is het zeker.

Inderdaad in de diablo zit een een aantal onderdelen dat als we die er uit kunnen halen deze mischien terug kunnen plaatsen in een mr bv.. of naar een titanim kaart want ik vind het nu de spuigaten uitlopen met al die dure cams enz...mischien dat de eendjes een plekje toe kunnen gaan wijzen waar we niet op randje zitten maar gewoon oude duck als je begrijpt wat ik bedoel ....

Tja woutje dom geboren en dom blijven lol maakt niet uit heb je steun nog nodig komt wel..ok...

Ik moet toch nog even wat vragen kwijt en opmerkingen.
Ik ben dit nu gestart maar ik zie dat binnen een paar dagen nog maar een paar mensen reageren, dat betekend dat er weer lekker in de wachtkamer wordt gezeten door een grote groep.

Ik wil dan ook voorstellen aan de eendjes dat we het nog een paar dagen aan kijken en dan met de mensen die willen ondergronds gaan zodat we rustig kunnen werken met de groep die wel wil.
Ik wil dan ook vragen aan iedereen die meedoet om dan gewoon de mond te houden wat er ook lukt dus geen verspreiding meer zenuwen bij de providers.

Ik hoop wel dat een hele goede vriend ik weet dat hij mee kijkt zich dan ook meld.....

Ik laat het dan ook aan de modjes over wat we precies gaan doen, zij beheren het board hier maar alle maar dan ook alle modjes moeten er achter staan...

als woutje al zegt dat hij een beetje kennis heeft van die zaken
dan weet ik niet meer waar ik blijf (de bodem )

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan