T
the matrix
Ik vind het erg opvallend dat de Samsung aanhang steeds kleiner wordt.
Schijnbaar is de Samsung ten dode opgeschreven ondanks de vele energie die er in gestoken wordt door H2Deetoo.
Ook ik heb onlangs afscheid genomen van mijn Sammie en dat deed me echt pijn mede omdat de Sasmung de laatste tijd redelijk vooraan liep in nieuwe ontwikkelingen
Denk aan Conax Nagra TPS en nu ook de Seca 2.
Erg knap en hulde aan de maker(s) van het vernuft.
Aan de andere kant kende ik de Sasmung als mijn (bioscoop) broekzak
De laatste tijd was het een kwestie van even afwachten tot de nieuwe EMU uitkwam.
De enige handeling die nog verricht moet worden is de Ram.bin file editten.
M.a.w. de hobby waarde is gezakt tot nul, geen echte uitdaging meer dus.
Misschien dat anderen dit ook herkennen,
Het gaat niet om wat je allemaal kunt ontvangen maar om bezig te zijn.
Het programmeren van een kaartje, de Magic module voorzien van nieuwe firmware, De matrix met tig funkaarten opwaarderen is er niet meer bij bij de Sammie en dan verliest ie wel erg veel van zijn charme.
Aan de andere kant , blijft de Sammie een fantastische ontvanger met zijn gratis kookplaat. Een snelle zapper goed beeld en weinig problemen.
Ik hoop dat de Sammie nog lang ondersteund blijft en dat het animo een beetje opgekrikt wordt.
Gelukkig krijgt de Sammie bij Satdud ez en Toe cutter enorm veel aandacht in vergelijk met Duckie.
Ik verwacht dan ook dat support niet 1 2 3 verdwijnt.
by by Sammie groep.(snif)
Schijnbaar is de Samsung ten dode opgeschreven ondanks de vele energie die er in gestoken wordt door H2Deetoo.
Ook ik heb onlangs afscheid genomen van mijn Sammie en dat deed me echt pijn mede omdat de Sasmung de laatste tijd redelijk vooraan liep in nieuwe ontwikkelingen
Denk aan Conax Nagra TPS en nu ook de Seca 2.
Erg knap en hulde aan de maker(s) van het vernuft.
Aan de andere kant kende ik de Sasmung als mijn (bioscoop) broekzak
De laatste tijd was het een kwestie van even afwachten tot de nieuwe EMU uitkwam.
De enige handeling die nog verricht moet worden is de Ram.bin file editten.
M.a.w. de hobby waarde is gezakt tot nul, geen echte uitdaging meer dus.
Misschien dat anderen dit ook herkennen,
Het gaat niet om wat je allemaal kunt ontvangen maar om bezig te zijn.
Het programmeren van een kaartje, de Magic module voorzien van nieuwe firmware, De matrix met tig funkaarten opwaarderen is er niet meer bij bij de Sammie en dan verliest ie wel erg veel van zijn charme.
Aan de andere kant , blijft de Sammie een fantastische ontvanger met zijn gratis kookplaat. Een snelle zapper goed beeld en weinig problemen.
Ik hoop dat de Sammie nog lang ondersteund blijft en dat het animo een beetje opgekrikt wordt.
Gelukkig krijgt de Sammie bij Satdud ez en Toe cutter enorm veel aandacht in vergelijk met Duckie.
Ik verwacht dan ook dat support niet 1 2 3 verdwijnt.
by by Sammie groep.(snif)