Opvallend

T

the matrix

Ik vind het erg opvallend dat de Samsung aanhang steeds kleiner wordt.

Schijnbaar is de Samsung ten dode opgeschreven ondanks de vele energie die er in gestoken wordt door H2Deetoo.

Ook ik heb onlangs afscheid genomen van mijn Sammie en dat deed me echt pijn mede omdat de Sasmung de laatste tijd redelijk vooraan liep in nieuwe ontwikkelingen
Denk aan Conax Nagra TPS en nu ook de Seca 2.

Erg knap en hulde aan de maker(s) van het vernuft.

Aan de andere kant kende ik de Sasmung als mijn (bioscoop) broekzak
De laatste tijd was het een kwestie van even afwachten tot de nieuwe EMU uitkwam.

De enige handeling die nog verricht moet worden is de Ram.bin file editten.

M.a.w. de hobby waarde is gezakt tot nul, geen echte uitdaging meer dus.
Misschien dat anderen dit ook herkennen,
Het gaat niet om wat je allemaal kunt ontvangen maar om bezig te zijn.
Het programmeren van een kaartje, de Magic module voorzien van nieuwe firmware, De matrix met tig funkaarten opwaarderen is er niet meer bij bij de Sammie en dan verliest ie wel erg veel van zijn charme.

Aan de andere kant , blijft de Sammie een fantastische ontvanger met zijn gratis kookplaat. Een snelle zapper goed beeld en weinig problemen.

Ik hoop dat de Sammie nog lang ondersteund blijft en dat het animo een beetje opgekrikt wordt.

Gelukkig krijgt de Sammie bij Satdud ez en Toe cutter enorm veel aandacht in vergelijk met Duckie.
Ik verwacht dan ook dat support niet 1 2 3 verdwijnt.

by by Sammie groep.(snif)

Mijn samsung is enkele weken terug ermee opgehouden (tuner probleem denk ik) en ik gelukkig heb ik nu een dreambox want anders zou ik hem nog meer missen dan ik nu al doe.

Een topper is het als je kijkt naar prijs/kwaliteit verhouding.
Je hoeft in ieder geval niet die door monopolisten uitgebrachte titaniumcards en dragon cams te kopen voor die belachelijk prijzen aangezien je alles zonder kan openen met de samsung.

Ik koop liever een 2e hands samsung dan een titanium, matrix of dragon cam die na zoveel tijd in de steek wordt gelaten omdat er al genoeg mee verdiend is. Kijk maar naar soft voor de matrix en titanium. Beiden hebben namelijk al een opvolger (dragon en knotcard) en de fabrikanten (lees file makers) zullen zich op de nieuwe producten concentreren om nog meer geld te verdienen.

Jammer dat vele satliefhebbers graag geld uitgeven en zo enkelen rijk maken terwijl ze er later niet veel voor terug krijgen.

Sorry voor lange verhaal, maar zo te zien mis ik mijn samsung echt, hehe. gelukkig heb ik een andere topper, de dreambox.

PS. sommigen zullen begrijpen wat ik bedoel en anderen zullen denken dat ik helemaal verkeerd zit. Nogmaals, zie het als een mening van mijn kant en vat het niet als kritiek op.

Wat echt opvalt is al je nu in op de rode knop drukt v/d AB,er een hoop gegevens bij zijn gekomen met de V4 versie.
Voor mij is en blijft de belangstelling groot,vanaf het eerste uur al dat ik de Sammie had gekocht.
Niet iedereen heeft een Rolls Matrix,en rijden ook andere merken,en zo is dat ook met de ontvangers het geval.
Als ik dan kijk bij S*t*u*e* is er zat animo voor,ik denk dat het hier minder leeft de Sammie.
Maargoed het blijft naar mijn mening toch een v/d beste ontvangers kwa prijs en wat die kan,zonder allerlij module's en DURE TITAKAART.
Victor jammer dat jouw sammie de geest heeft gegeven,er zijn er nog te koop,dus niet alle hoop is verloren.
O-ja de droomdoos loopt ook wel lekker,maar tis wenne,net ff wat anders dan de Sammie.

nee ben ik niet mee eens
heb je de interne eeproms al klaar dan
heb je cardsharing ook al in je broekzak dan?
en ja het blijft een hoby
ik heb ook een philips daar is ook nog genoeg mee te doen
maar om te zegen dat het nog een uitdaging is nee
ben daarom van plan om een dbox2 te kopen
of een dreambox
(gun die dreammultimedia mijn geld eigenlijks niet maar goed)
om daar weer wat mee te stoeien
en heb ik dat weer in de broekzak!
zal er vast wel weer wat anders zijn
maar tot nu zijn lang niet alle ins en outs bekend van de samsung
dus er is nog genoeg te doen
en ja denk toch dat de meeste mensen
bij toe of dudez de laatste nieuwtjes bekijken
duck is niet meer zo hot als vroeger ben ik bang voor

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan