Orange, wat heb ik nodig? de livebox of de modem?

D

Delirium

Eindelijk kan ik gebruik maken van orange,het is wel 4mbit/s,maar nu heb ik een vraag heb je die livebox nodig of kan ik de livebox modem nemen kosten 1euro dan 3.95euro,wie heeft even advies voor mij....

Chris

Een Livebox heb je nodig als je ook telefonie van Orange neemt, anders niet, je kunt ook met andere modems op Orange connecten zoals met E-Tech, maar ook met een Speedtouch.

Ow dat wist ik niet,maar wat ik bedoel, je hebt twee keuzes vast en draadloos,
en heb ik nog een vraag over de lijnhuur,als ik orange over een jaar op zeg en tereug ga naar kpn dan moet ik gewoon lijnhuur door betalen aan orange,mogen ze dit doen,en wat bedreft de livebox, ja ik heb een paket tel plus internet, maar wel weinig snelheid 4mbit/s op het moment hoop dat het wel sneller word.

Delirium

Ik weet niet wat je bedoeld met vast en draadloos. Er is geen draadloze Livebox, als je draadloos kiest dan krijg je een dingens voor in je Livebox te stoppen, een wireless pcmcia of usb stick, weet niet meer zeker welke van de twee, maar die kost dus een x bedrag per maand extra.
Zou ik niet doen, ik zou er dan gewoon een router achter gooien die draadloos is.

Als Orange de lijn overneemt zit je met een probleem want als je dan straks terug naar KPN wilt, zul je op het andere aderpaar een nieuwe aansluiting moeten laten realiseren. Het schijnt dat KPN van mening is dat het niet mogelijk is de lijn terug over te nemen.
Technische gesproken kan dat wel degelijk, maar KPN zegt van niet, is gewoon pure geldklopperij.
De lijnhuur of je in elk geval dan niet aan Orange door te betalen, als je Orange op zegt komt die lijn gewoon te vervallen.

Overigens kun je ook eens op deze site kijken een hoop faq's en een forum speciaal over Orange en gemaakt door Orange gebruikers, dus het forum staat niet onder invloed van Orange.

Oliebollen Hosting Fun Oliebollen

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan