oranje tv achter de decoder!

F

format c:

zal ook eens niet,en dat in ons kikkerland.
een nederlandse muziek zender moet vrij zijn te ontvangen.
of niet dan?

tjonge tjonge tjonge,,ze moeten ook overal geld uit zien te halen in dit kikkerlandje.

ik vindt het echt jammer dat dit allemaal gecodeerd moet worden.
net zoals dat voetbal gedoe.

hoe snel gaat oranje tv naar de klote?
net zoals het ooit opgerichte tv kanaal van Chiel montagne.
met zijn nederlandse toppers.

Nederlandse artiesten klagen dat er zo weinig van ze gedraaid wordt...dat heeft natuurlijk maar weer met ??n ding te maken.. GELD !!
In plaats van dat de artiesten nu eens geld krijgen om hun plaat gedraaid te krijgen, kun je het natuurlijk ook omdraaien... wij draaien je je plaat, maar dat kost dan wel ?...
Als je de zender openbaar houdt, zullen er sowieso meer mensen kijken, hierdoor wordt het ook weer aantrekkelijker om reclame op de zender te maken..enz enz enz.
Het is inmiddels toch wel bewezen dat het nederlandse product weer hot is ??
Je kan natuurlijk ook klein beginnen..koop wat uurtjes van een andere zender...dan maar eens niet raden welk dier van 4 letters miauwt.
Wat zou er namelijk kunnen gebeuren wanneer het wel achter de decoder wordt verstopt ? Ik ga er van uit dat het dan net als Talpa in het basispakket komt... misschien is dit voor een x aantal mensen dan toch DE STAP om een abo te nemen... wanneer het programma echter niet aanslaat, halen ze het er zo weer af (kleine lettertjes). Nu is het volgens mij wel zo, dat wanneer er een wijziging in het pakket komt, de abonnee ook in staat moet zijn het abonnement op te zeggen.
In ieder geval... ORANJE TV lijkt me wel wat...gezellig meeblerren op tijden dat het toch niet opvalt... BETALEN ....egg nie....gelukkig hebben we hier radio continu....24 upd hollandse hits op de kabel en via de ether.

Ach je had een nederlandstalige zender en die haalde het niet jammer mag ik wel zeggen zeker voor de mensen die er graag naar luisteren maar het is niet commercieel haalbaar zoals het nu werd uitgevoerd.

MRF69 zelf toevallig iets met zenders te maken je naam zou dat wel zeggen altans vroeger toen ik zelf wel is van die dingen bouwde had je de MRF 237 en de 238 en de 245 maar dan word het oftopic.

Tja Helaas Format C alles achter de decoder in Nederland wat dat betreft kunnen we nog wel wat leren van de duitsers die heel veel FTA zender hebben.
En waar het Duitse lied als je daar van houd regelmatig te horen dan wel te zien is.

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan