orf, waar ben je?

Status
Niet open voor verdere reacties.
L

lubas

Ik heb een officiele kaart voor de orf. Geplaatst in de MM doet hij het niet meer, in het gewone slot van mijn humax 5400 doet hij het wel? Rara, hoe kan dat?

Overigens, met mijn fun 6in1 krijg ik de orf helemaal niet meer. Wie weet wat er aan de hand is?
Lubas

raar inprincipe zou die het moeten doen welke penta gebruik je ????

Werkt hier nog gewoon met penta 1.09.

Het probleem zit hem in de zgn. freecam, de huidige files ondersteunen de beta versie 1702 (code) terwijl de ORF zit met 1762 (code) dus zijn de pids niet goed waarmee de files voor de freecam werken.
In de magic module werken de codes wel goed, dit is alles ontstaan na de invoering van de premiere kabel codes.
Hopelijk komen er weer codes die de oude ORF 1762 weer tevoorschijn toveren, tot die tijd moet je het met de module kijken.
Zie ook eerder posting Nieuwe ORF pids, echter werkt het bij mij niet meer na nieuwe files op de kaart gezet te hebben, helaas al het werk voor niets, werk hier dus met 2 6in1 fun kaarten een met de oude ORF codes en een met de nieuwe rest codes, omslachtig maar het wekrt.
Trouwens volgens SAT1 tt 517 overweegt ORF om in Beta2 te gaan uitzenden, waarom is mij een raadsel.
hebben ze al niet genoeg codeersystemen daar Crypto, nagra, beta.
Greetz Peter :)

Gebruik de files van Xamuh voor magiccam en niet die voor Humax en Hyundai en je hebt weer beeld.

Freecam in Echostar 7000.
.

ZIJN DAT NOU MOOIE KANALEN WIE HEEFT DAAR MEER INFO OVER

Originally posted by pikkie
raar inprincipe zou die het moeten doen welke penta gebruik je ????

De penta 1.11.

Overigens, na wat heen en weer geschuif, humax aan en uit enz. dddeed hij het weer. Maar de fun 6in1 blijft donker

lubas

Originally posted by aydinsport
ZIJN DAT NOU MOOIE KANALEN WIE HEEFT DAAR MEER INFO OVER

ORF 1 is meer internationaal geori?nteerd, ORF2 meer nationaal. Dat betekent dat 1 veel (Amerikaanse) films uitzendt plus sport. De films zijn vaak dezelfde als het Duitse RTLplus, maar dan zonder reclame. 2 geeft vaak natuurfilms (echtuhhhh), Duitstalige series en nationale items.

Lubas

Originally posted by funkdxer
Het probleem zit hem in de zgn. freecam, de huidige files ondersteunen de beta versie 1702 (code) terwijl de ORF zit met 1762 (code) dus zijn de pids niet goed waarmee de files voor de freecam werken.
In de magic module werken de codes wel goed, dit is alles ontstaan na de invoering van de premiere kabel codes.
Hopelijk komen er weer codes die de oude ORF 1762 weer tevoorschijn toveren, tot die tijd moet je het met de module kijken.
Zie ook eerder posting Nieuwe ORF pids, echter werkt het bij mij niet meer na nieuwe files op de kaart gezet te hebben, helaas al het werk voor niets, werk hier dus met 2 6in1 fun kaarten een met de oude ORF codes en een met de nieuwe rest codes, omslachtig maar het wekrt.
Trouwens volgens SAT1 tt 517 overweegt ORF om in Beta2 te gaan uitzenden, waarom is mij een raadsel.
hebben ze al niet genoeg codeersystemen daar Crypto, nagra, beta.
Greetz Peter :)

Bedankt voor je uitgebreide reactie. Dat over die pids gaat mij boven de pet. Ben een simpele leraar Nederlands die in 2 jaar tijd een beetje gegrasduind heeft. Files maken is voor mij niet weggelegd.
Zou je mij een e-mailtje willen sturen waarin je mij vertelt hoe je dat doet met die twee kaarten? Het board moet schoon blijven, denk ik.

Wat de codering betreft; volgens de sathandelaar in het dorp van mij vrouw gaat de orf pas in 2007 definitief over naar cryptoworks. De smartcards bestaan al wel. Ik heb zo'n kaart in mijn MM laten steken en deze in een Hirschman deco. Kreeg geen beeld. Zal in 2007 dus een cryptoworks-module moeten kopen
Lubas

Originally posted by catha
Gebruik de files van Xamuh voor magiccam en niet die voor Humax en Hyundai en je hebt weer beeld.

.

Gedaan wat je zei, en ...... het werkte. Orf leeft weer op mijn plezierkaart. Leuk.
lubas

Originally posted by catha

.

Dank u Dank u Dank u geen 2 kaatren meer het werkt inderdaad heb weer beeld met 1 kaart.
Sorry voor mijn late reactie maar ben helaas wegens QRL maar in staat om 1 keer per week op duck te komen.
Greetz Peter

Status
Niet open voor verdere reacties.

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan