M
maisonprettyboy
Heren,
Na dat eerder omschreven telefoontje een geheel onverwachte draai aan het verhaal. De Update die eerder die middag gezonden is blijkt naar het verkeerde kaartnummer gezonden te zijn. Mijn eerste kaart is bij het verzenden geknikt aangekomen. Na een 3e telefoontje van mijn zijde en de mededeling dat ik 2x een Seca2 kaart heb ontvangen en het voorlezen van mijn huidige kaartnummer werdt het ff stil aan de overkant [daar zou je een liedje van kunnen maken] en werdt ik doorverbonden naar een 2e medewerker die zich direct bereid toonde om de update nogmaals te zenden. Resultaat: een beeld zonder freezes en hicks in mijn HUMAX met een MM penta 1.11 en een Aston cam. De Kaart zat in de MM wat betekend dat de Aston overboard kan.
Ik wil toch nog ff kwijt dat ontdanks het feit dat je sommige producten niet ondersteund er toch wel enige medewerking vanaf kan.
Ik wil jullie allemaal bedanken voor de support en de tips. Ik zal nu de blokkering van het bedrag naar C+ weer vrijgeven [hehe]
Groeten van Maison
Na dat eerder omschreven telefoontje een geheel onverwachte draai aan het verhaal. De Update die eerder die middag gezonden is blijkt naar het verkeerde kaartnummer gezonden te zijn. Mijn eerste kaart is bij het verzenden geknikt aangekomen. Na een 3e telefoontje van mijn zijde en de mededeling dat ik 2x een Seca2 kaart heb ontvangen en het voorlezen van mijn huidige kaartnummer werdt het ff stil aan de overkant [daar zou je een liedje van kunnen maken] en werdt ik doorverbonden naar een 2e medewerker die zich direct bereid toonde om de update nogmaals te zenden. Resultaat: een beeld zonder freezes en hicks in mijn HUMAX met een MM penta 1.11 en een Aston cam. De Kaart zat in de MM wat betekend dat de Aston overboard kan.
Ik wil toch nog ff kwijt dat ontdanks het feit dat je sommige producten niet ondersteund er toch wel enige medewerking vanaf kan.
Ik wil jullie allemaal bedanken voor de support en de tips. Ik zal nu de blokkering van het bedrag naar C+ weer vrijgeven [hehe]
Groeten van Maison