origineele C+ NL Kaart vervolg

• Topic starter maisonprettyboy
  • Startdatum
M

maisonprettyboy

Heren,

Vandaag met C+ gebeld en een update toegestuurd gekregen maar nog geen beeld. voor een 2e keer gebeld en de mededeling ontvangen dat ik dan maar een nieuwe decoder moest kopen omdat de Humax niet door C+ ondersteunt wordt. das lekker handig een nieuwe kaart sturen en dan de gebruiker met de problemen opzadelen. Ik heb direct alle betalingen stopgezet en de afschrijvingen laten blokkeren.

Maar nu een vraag: kan het aan de combinatie van ontvanger Humax 5400Z loader 2.08 met ToH 3.0 icm een MM penta 1.11 en een aston 1.5 Cam liggen. Zijn er mensen die dezelfde combinatie hebben waar het wel werkt. En waar moet ik de kaart dan instoppen om de update wel te krijgen?
Is het een op;ossing om ToH 3.1 te laden

Groeten Maison

Waarom probeer je het dan niet met aston cam en vhsat,, werkt bij mij perfect met seca2 kaart.

ik heb hier ook een Hummie en MM en gebruik daarvoor de tetra 1.01 prima update op C+ met seca2 kaart.

Ik denk dat je probleem veroorzaakt wordt door de combinatie van een aston cam + Penta1.11. De ontvanger raakt hier simpel gezegd door van de kaart :) Gebruik gewoon eens alleen die aston en je zult zien dat het werkt.

Heeft je kaartje wel de update onvangen?? Dit kun je zien door de datum te controleren. Mocht dit niet het geval zijn test het kaartje dan even in een andere ontvanger (desnoods bj een kennis ofzo)

Overigens als je kaartje wel geupdate is het van jouw kant natuurlijk onredelijk om C+ de schuld te geven van je probleem. Je weet tenslotte dat je firmware in de ontvanger hebt staan die niet wordt ondersteund. Daar kunnen zij jouw ook niet mee helpen.

gr,
Terrestrial

maar een antwoord geven als koop maar een andere door HUN ondersteunende ontvanger is ook wel erg kort door de bocht.
En getuigd maar eens weer hoe slecht de service is bij hun.
De laatste tijd zijn ze ook zenders aan het veranderen en verplaatsen waardoor je steeds weer je ontvanger opnieuw moet laten zoeken en daar worden de klanten ook niet bij geholpen .
Nee als ze zo doorgaan zijn ze echt snel bankroet.
Er komen nu ook al klachten bij de consumenten programma's binnen.
Denk dat ze een hete winter tegemoed gaan

Nou dat ik toch bezig ben de beeldkwaliteit is ook niet alles meer
vergelijk maar eens met andere betaalzenders.

Het punt is dat ik geen update ontvangen heb sinds 30/06/03 dus vind ik mijn stelling niet onredelijk, ik betaal zo'n beetje E50 per maand en de problemen beginnen pas na het wisselen van de kaart. Ik zal de tip van Jack ter harte nemen en het in de VHsat proberen.
Feit blijft dat C+ de kop in het zand steekt en de klant in de kou laat staan, Ik heb tenslotte de kaart niet geruild

Ik hou jullie op de hoogte

en oh ja ik heb ook nog een echostar dsb 2000 met daarop een sticker van canal+ en canaldigitaal welke volgens de helpdesk medewerker ook niet door canal+ ondersteund wordt.

Al met al een zeer teleurstellende service vooral voor abbonees van het eerste uur.

Groeten van Maison

Dat is leuk dan bij mediamarkt kan je echostars kopen met een c+pakketje erbij ,tegen een meer prijs natuurlijk
en dan erachter komen dat je geen enkele service kan krijgen.
Volgens mij weten ze zelf niet meer wat ze ondersteunen in elk geval niet de klanten:(

die dsb2000 is gewoon een goedgekeurde ontvanger hoor! Hij valt zelfs niet eens te patchen en er kan geen andere cam in.

grtz

Willempie

Nou ik heb ik de 3.0 in de hummie zitten, met een penta 1.11 en een aston 1.05 daar zit die seca 2 kaart in, en elke update komt gewoon binnen, dus het moet gewoon kunnen werken.

groeten edwin lichtenvoorde

Misschien helpt het om de cams te wisselen, dit werkte ook in mijn samsung met de update voor ticket.

We kunnen nu allemaal wel kankeren op C+, maar hebbie de voorwaarden wel goed gelezen toen je de handtekening plaatste onder het "contract".

De stelling van C+ over "C+ goedgekeurde" decoders staat natuurlijk als een huis, als je besluit om met een andere decoder te gaan kijken en daarna problemen krijgt tjaaaaa...........
..............................................................................................
Dat is natuurlijk dan geen probleem van C+, de probs met ASTON CI en bepaalde decoders is ook meestal een probleem in de sw van de decoder dan de soft van de Aston, dus kun je daar ook C+ niet verantwoordelijk stellen.

Greetz Guardian.

p.s Wel update met alleen een aston ci in slot 1, maar weer geen update met een extra ci in het andere slot????? tjaaa de oplossing is te simpel voor woorden

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan