Oslinknetwerk...

freggel1

Addicted Member
Moderator
Waarderingsscore
739
Punten
113
Leeftijd
59
Bij veel leden zal het hier wel bekend zijn denk ik, of misschien niet ook, dus ik ga het even uitleggen.

Een tijdje terug is Lexfiles een nieuw forum begonnen, en daar is een leuk ideetje gedaan, men heeft er een Oslink netwerk aangelegd.

Iedereen die er eentje heeft en hem tot beschikking wil stellen heeft zich daar bij gezet, ik ook, en ik moet zeggen het is een leuk landelijk netwerkje tot zelfs in Duitsland toe.

Kortom ik vindt het een leuk idee...

Maar nu brengt het mij eigenlijk ook tot een ander idee om het eens proberen uit te breiden.

Iedereen weet dat Lexfiles meer een handig en goed Philipsforum is, zo heb je ook Dreambox en Humaxforums, en ga zo maar door...

Maar om nou hier de "sleur" een beetje te doorbreken, probeer ik hier ook zoiets aan de gang te brengen, iets van ons helpt ons...

Kijk via pm, msn en telefoon wordt het al veel gedaan, maar er zijn leden bij die het vaak niet durven vragen, uit angst afgezeken te worden. ;)

Misschien dus een idee om ook hier eens een soort van Helpdesk aan te leggen waar specifieke vragen "aan huis" gesteld kunnen worden.

Want bij mij kan men dus gerust uitleg krijgen hoe men een philips een Strong of een Pioneer voorziet van een nieuwe Firmware, de Dreambox zal in de loop van tijd ook wel lukken...

Repareren van kapotte voedingen bijvoorbeeld, hoeft niet duur te zijn, maar je moet maar net weten wie je hebben moet...

Kortom het is maar een ideetje, voor mijn part maakt er 1 van de mods hier aanwezig een soort van poll van, om eens te zien of er iets mee te doen is.

Dus ik zou zeggen draag maar een idee aan. :biggrin:

Ik vindt het persoonlijk een uitstekend idee. Ik weet alleen niet of hiervoor een poll moeten worden aangemaakt. Dit laatste zal besproken moeten worden met de moderators van Duckfiles.

Greeeetzzz Grizmo

@Grizmo, daarom zet ik het hier ook weg, omdat ik het plan wat bij lex gestart is, of was, goed te noemen is! ;)

Darom heb ik hier over na zitten denken om het hier ook aan te kaarten, en hierdoor anderen die nu alleen maar meelezen, ook eens zien te lokken iets meer aan de "Hobby" te doen, en de mensen met kennis persoonlijk te laten helpen.

Ik ben benieuwd of er nog meer leuke reacties op volgen.

Ok? Freggel ik vind het ook een leuk idee.
Inderdaad Grizmo we moeten het hierover hebben in het mod gedeelte

Leuk dat jullie het op willen pakken, heb het er met alkaar maar eens over. ;)

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan