outlook 2003

M

musli

Ik heb hier outlook 2003 maar nu val het me wel op dat post die gisteren verstuurd is, ik vandaag pas binnenkrijg terwijl als ik nu een mailtje aan mij zelf stuur ,ik dit gelijk krijg.
Is dit de provider of een instelling in 2003 zoiets als ;na half 5 word enr niet meer gewerkt dus morgen

Mailservers staan 24 uur per dag te draaien. Het is vaak te wijten aan de instellingen van de provider hoe langzaam of snel een mail doorgestuurt word.

Over het algemeen kan een email na verzending binnen een aantal seconden aan de andere kant van de wereld zijn.
Als je bijv. een aansluiting bij @slome hebt, ik weet niet wat ze daar uitspoken, maar de email is daar gewoon traag te noemen.

Hoofdzakelijk dus ligt het aan de provider en ook wel eens aan drukte op het net, of als er een ddos attack ergens bezig is op een plaats in de route die je email moet nemen kan dat ook tot vertraging leiden.
Zo zijn er meer oorzaken te noemen. Bij @home is het standaard niet geweldig.:)

op dit moment zijn alle servers in rep en roer vanwege een zich zeer snel vermenigvuldigende virus Mydoom

Volgens een woordvoerder van computerbeveiliger Symantec geeft nieuw ontdekte informatie in het virus aan dat de aanval zondagmiddag even na 17.00 uur zijn piek bereikt. Mydoom opende zaterdagmiddag de aanval op de softwareproducent. Tienduizenden ge?nfecteerde computers wereldwijd zoeken verbinding met de website van SCO.

Mydoom voert een zogeheten 'denial of service'- aanval uit. Hierbij worden vanaf een groot aantal computers valse verzoeken om informatie verstuurd naar een website. Dit maakt de internetpagina's onbereikbaar voor bezoekers.

Mydoom vermenigvuldigt zich momenteel wereldwijd razendsnel via het e-mailverkeer. Volgens computerbeveiliger Network Associates is een op de tien e-mails besmet. Het wormvirus kan zich ook verspreiden via uitruilprogramma's op internet als Kazaa. In Nederland veroorzaakt Mydoom voornamelijk overlast en vertraagt het e-mailverkeer.

Mydoom voert een zogeheten 'denial of service'- aanval uit.
DDOS noemde ik ook al als een mogelijke oorzaak. Maar het is goed om te weten dat dit Mydoom dat ook doet, wist ik nog niet.

Toch als je die dingen uitsluit, is er vaak verschil tussen snelheid bij de providers, @home noemen ze niet voor niets @slome.:biggrin:

Ik ben het niet met je eens ik heb @sloom breedband en ben uitermate tevreden , het enige waar ik klachten over heb is de upload.

emailen , surfen en downen gaat lekker.

Meningen mogen verschillen Matrix, maar mensen zoals jij zijn eerder uitzondering dan regel.
Upload met 16kb logisch dat je daar niet blij van word.

Maar ik kan me niet voorstellen dat in heel Nederland bijv. de newsservers van @home bagger zijn en bij jou niet. Idem met de mailservers want dat zijn er ook maar een paar bij @home.
Dat de download lekker loopt klopt wel.

Maar emails zijn traag en regelmatig problemen mee.

Er zijn uiteraard altijd uitzonderingen, waarschijnlijk ben jij daar eentje van. Een vriend van me was een van de uitzonderingen hier in Maastricht, die zat nog regelmatig tegen de 600kb/sec te downloaden terwijl de rest niet boven de 400 uit kwam.

Maar als je zo eens leest in de FTD forums, en de site van Troublesathome, dan zal je geheid schrikken.
Ik heb @slome zo'n 3 jaar gehad, vanaf het begin dat het hier verkrijgbaar was. Het heeft goede en slechte tijden gekend.

Vooral de support is nu gewoon slechter als ooit te noemen. En daar kan ik diverse voorbeelden ook voor aangeven.
Ze lezen in elk geval gewoon de vragen niet fatsoenlijk en sturen antwoorden terug op vragen die je niet gesteld hebt en niet weten wilt.

Maarja, da's een andere zaak.
Er zijn mensen met goede ervaringen met @slome en als jij daar een van bent, dan ben ik echt blij voor je en hoop ook dat het zo blijft.
Helaas is het met de meerderheid anders.

Oliebollen Hosting Fun Oliebollen

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan