Meningen mogen verschillen Matrix, maar mensen zoals jij zijn eerder uitzondering dan regel.
Upload met 16kb logisch dat je daar niet blij van word.
Maar ik kan me niet voorstellen dat in heel Nederland bijv. de newsservers van @home bagger zijn en bij jou niet. Idem met de mailservers want dat zijn er ook maar een paar bij @home.
Dat de download lekker loopt klopt wel.
Maar emails zijn traag en regelmatig problemen mee.
Er zijn uiteraard altijd uitzonderingen, waarschijnlijk ben jij daar eentje van. Een vriend van me was een van de uitzonderingen hier in Maastricht, die zat nog regelmatig tegen de 600kb/sec te downloaden terwijl de rest niet boven de 400 uit kwam.
Maar als je zo eens leest in de FTD forums, en de site van Troublesathome, dan zal je geheid schrikken.
Ik heb @slome zo'n 3 jaar gehad, vanaf het begin dat het hier verkrijgbaar was. Het heeft goede en slechte tijden gekend.
Vooral de support is nu gewoon slechter als ooit te noemen. En daar kan ik diverse voorbeelden ook voor aangeven.
Ze lezen in elk geval gewoon de vragen niet fatsoenlijk en sturen antwoorden terug op vragen die je niet gesteld hebt en niet weten wilt.
Maarja, da's een andere zaak.
Er zijn mensen met goede ervaringen met @slome en als jij daar een van bent, dan ben ik echt blij voor je en hoop ook dat het zo blijft.
Helaas is het met de meerderheid anders.