outlook expres?

freggel1

Addicted Member
Moderator
Waarderingsscore
730
Punten
113
Leeftijd
59
Vraagje, ik zit hier met een probleempje, Outlook expres start erg traag op.

Dit heeft op deze pc waar ik nu zit altijd goed gewerkt, maar gaat in een rap tempo slechter?

Alle nodige scans al gedaan, ook naar de provider @Slome gebeld om de verbindbaarheid te testen, maar daar was alles ook ok?...

Ook het programma al eens verwijderd en opnieuw ge?nstalleerd, maar geen effect.

Wat kan dit zijn?

Als het uit het niets komt, dan moet je even terug gaan denken naar de momenten vlak voor dat het zo langzaam is geworden... Als jij daar zelf niets hebt geinstalleerd of verandert, dan zou ik al mijn virusscanners en wormvangers updeten en opnieuw laten scannen.

Of eindelijk dat verdraaide Linux gewoon als hoofd OS laten draaien ;)

G

Ik ben nu op dit moment een virusscan aan het doen, en benieuwd wat het zijn kan?

zojuist doet hij het 5 keer wel goed en de zesde zegt hij doe het zelf maar.

Snap er ff niks van. :confused:

Kan dit een "Java" probleem zijn?

Heel makkelijk...
Kijk even in je 'taakbalk' welke processen hoeveel cputijd gebruiken etc...

G

had een kameraad met het zelfde probleem, we kwamen er later achter hoe het zat : hij had de orginele messenger van windows gewist het bleek dat outlook daar naar keek .hij heeft hem er weer op gezet en toen werkte het weer.
dus mischien iets verwijderd wat er mee te maaken had ?.

Je zou eens kunnen beginnen door Internet Explorer/Outlook/MSN/Messenger niet meer te gebruiken en een veilige webbrowser zoals Mozilla Firefox te installeren. Dat scheelt al een hoop in de ellende, want zo te lezen heb je via een Microsoft produkt ??n of andere infectie opgelopen!

Ook bij de virusscan niks gevonden, outlook verwijderen, tja hoe gaat dat er echt helemaal af???

Dus toen maar de outlook 2003 die bij office zit ingesteld en die werkt perfect.

Volgens mij moet er gewoon een probleem in het programma zelf zitten, want het laat zich gewoon niet goed opstarten, maar wat het is ga ik waarschijnlijk nooit weten, want bij een volledig nieuwe install zal het wel weer werken....

maar toch bedankt voor het meedenken! :biggrin:

Je kunt het kijken naar msn uitschakelen in Outlook Express.
Beeld->indeling-> en dan daar "contactpersonen" uitvinken.

Ook een vertragende factor bij het starten van Outlook Express is het aantal aanwezige emails in de inbox.
Als je er daar heel veel in hebt staan, dan begin maar eens op te schonen, zul je ook zien dat het weer beter gaat.

Het is niet gezegd dat dit in dit geval ook de oorzaak is, maar het zijn beiden wel belangrijke en veel voorkomende oorzaken van het langzaam starten van Outlook Express.

@BT msn was nog eens op die pc ge?nstalleerd. ja de standaard versie, maar dat was het ook niet, en tja de map van mails zat ook verre van vol?

Want ik weet ook niet waarom een programma de eerste vijf keer wel opstart, en dan de zesde niet, aan de pc zelf kan het volgens mij niet liggen want deze is nog geen half jaar oud, maar heel even heb ik dus wel aan een HD probleem gedacht omdat er soms wel andere dingen ook niet goed gingen, maar dat was maar sporadisch...

Kortom, ik heb beloofd om er nog een keertje op terug te komen daar, en eens de boel opnieuw te instaleren, want er zijn daar meer problemen geweest wat op zich wel grappig was en ik nu hier ook even meld, want wellicht is dit nog eens handig voor en ander.... Ik maak er even een quotje van:

De sims2 deed het daar niet, 2 man had er al naar gekeken en kwamen er niet uit, toen werd ik gebeld, ik zei meteen wat is de foutmelding als je probeert het spel te starten, dit wist men niet... ik zei kom wel even kijken....

De melding was dus dat er emulatie mee draaide, zoeken op google, Alcohol 120 werd daar aan gebonden, maar dit stond niet op de pc, dus gekeken naar ander brandprogramma's en op de offici?le site van de sims, en ik zag tot mijn verbazing dat "EA" het niet toestaat met dit spel dat er brandpr.... op de pc mag staan?????????? Kan/mag dit???

Gevolg Clonecd verwijderd en jahoor spel draaien.. Is toch van de zotte dat een spelletjes maker mag bepalen wat wij op de pc hebben staan????

Echt hier baal ik van, problemen als deze zijn meestal alleen maar op te lossen met een complete nieuwe install van de OS, nadeel is dat je nooit weet wat er echt fout zat...

Ik heb dat ook eens gehad en bij mij was dat het progje trillian die het snel opstarten tegenhield op 1 of andere manier.

Ik heb ook de originele msn gewist maar wel op de nette manier, geen problemen hier.

en ik zag tot mijn verbazing dat "EA" het niet toestaat met dit spel dat er brandpr.... op de pc mag staan?????????? Kan/mag dit???
NEEN dit mag niet, maar word klaarblijkelijk wel gedaan.

Oliebollen Hosting Fun Oliebollen

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan