Outlook Express start zeer langzaam op

C

Cableguy

Zoals in de header beschreven start mijn Outlook express echt heel traag op.
Als ik op het icoontje klik dan zie ik wel gelijk het blauwe scherm van Outlook maar het duurdt dan nog zeker 2 a 3 minuten voor dat hij klaar is om te gebruiken

Hmmz... misschien dat zich dat nog iemand herinneren kan. Is dit in Windows XP?
Er was een patch die dit probleem veroorzaakte, bij het uninstallen van de patch (verzorgt door windows update) zou het probleem dan weer over moeten zijn.

Alleen weet ik zo effe niet meer welke patch dat was.

Toevallig Norton 2002/2003 geinstalleerd?

Zijn problemen met Veri-sign certificaten nl. sinds januari.

Rolo

Ja norton 2004 sux, heb ik er ook afgekiept en toen weer fijn 2003 op gezet. Het veri-sign certificatenprobleem doet zich alleen voor als je daar ook gebruik van maakt (bij mijn weten) dus middels een secure email verbinding.

Ik zal in elk geval even mijn oren en ogen voor je open houden, maar tussendoor zou je misschien wel kunnen zeggen of je inmiddels een andere virusscanner geinstalleerd hebt en of deze up2date is. Een virus kan namelijk dit soort vertragingen ook veroorzaken en je hebt er sneller een te pakken dan je denkt momenteel.:)

Ja ik draai nu Panda Titanium Antivirus 2004
Heb vanaf eht Norotn verhaal steeds geupdated

Als je windows msn de-installeerd hebt kan ook daardoor zijn.
Want outlook kontroleert het adresboek van msn tijdens start. En dan kan hij het niet vinden. Daarom staart ie traag.

Regards

Bedankt elnino
Het lag inderdaad aan het feit dat ik de oude MSn eraf had gegooid
Hij start nu weer perfect en direct op

Zo eenvoudig kan het zijn. Heb ik zelf ook weer wat bijgeleerd, was mij nog niet bekend, dus ook van deze kant bedankt Elnino!

Ben Blij dat probleemtje opgelost is

Kennis is om te delen

Groeten

Oliebollen Hosting Fun Oliebollen

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan