overgang van windows xp naar vista

V

vincere

Hallo allemaal,

Ik ben toe aan een nieuwe p.c Ik gebruik nu windows xp. Ik ga nu een nieuwe p.c. kopen, maar bijna alle p.c. hebben nu windows vista.
mijn vraag is is het bezwaarlijk dat ik een p.c. koop met windows vista i.v.m. mijn dreambox.
Ik werk nu met windows xp, de images, de tools enz. Kan ik nu toch een p.c. met vista kopen, want ik heb gehoord (gelezen) dat vista niet met een p.c. met windows vista deze images en tools enz kan gebruikenomdat vista daar niet geschikt voor zou zijn.
groetjes vincere.

Wat je hebt gehoord verwijzen we naar het land der fabelen.
We gebruiken de tools i.r.t. de dreambox ook op onze vista pc en zonder problemen.
In het begin (toen vista net uit was) werd wel gezegd dat op vista alle programma's werken omdat er toendertijd nog geen drivers e.d. waren. Daarnaast bestaat ook de mogelijkheid om een programma via vista te starten in zg XP-mode.

Je hoeft dus niet bang te zijn dat tools voor de dreambox wel op XP en niet op vista werken. De meningen over vista zijn verdeeld een aantal blijven - na vista te hebben geprobeerd - bij XP maar ook een aantal werken graag onder/met vista.

Overigens als je een PC koopt waar vista op staat kun je - als je dat wilt - er toch ook XP op zetten i.p.v. vista.

Of download met je live account de nieuwe windows 7 rc1 bij microsoft die is helemaal super

Windows 7 rc 1.... lees dit

Oliebollen Hosting Fun Oliebollen

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan