overweging

M

musli

Toen ik jaren geleden met het satgebeuren begon was het leuk,de hele wereld lag aan je voeten D M v een goldkaartje
veel was open, en lekker kijken voor weinig,en als ik me niet vergis was de prijs van een goldkaart ongeveer het zelfde als nu van een tita kaart.
Toen kwam seca 2 en de rest van het 2 gebeuren en bijna alles ging op slot en bjina alle satliefhebers schreeuwde moord en brand.
Toen kwam de fun kaart en was er sprake van een module die veel aankon,en de discussies op duck ,waar je toen nog file kon downloaden waren enorm bestaat niet ,wel, en, tja leuk he ,achteraf gezien;de magic module was geboren maar de humax 5400 was nog steeds ``de decoder``maar ook bij deze decoder ging nog steeds niet alles open net zoals bij de magic m
De dreambox deed zijn intrede,maar alleen geschikt als je verstand had van een goede portie linux maar goed ,als je dit had
en een hooop vertrouwen cq gedult ging er wat meer open
Maar wat schept mijn vreugde de emulators waren geboren ,en zie daar :
OUDE TYDEN HERLEVEN
we kunnen weer op een redellijk makkelijke manier veel zien
in de tussentyd ,is de dream heel gebruiksvriendellijk geworden,je hoeft niet eens meer verstand van linux te hebben,mensen die kleurenblind zijn hebben nog een probleen wan die weten niet het verschil tussen de groene en de blauwe knop(lol)
Maar goed het hele satgebeuren word weer leuk en ik denk voor het eind van het jaar ligt c+ rood en blauw ook open want de emu`s worden steeds beter,kijk maar naar de newcamd 5.26 en de scam 2.2

zit wat in echter de hobbyist is altijd wel in de weer geweest en daar maakt het niet voor uit dat je veel kon kijken voor weinig echter het was de kick om zoveel mogelijk open te zetten want kijken had je toch geen tijd voor ,helaas zijn er nogal wat mensen die misbruik hebben gemaakt van de kennis van de echte hackers <en/of hobbijsten>vandaar dat het allemaal nu langer duurt denk ik eer dat het een en ander public word ,een ding weet ik ondertussen wel dat het goedkoper is om een origineel abbo<s>te kopen dan als hobbyist beeld op je scherm te toveren maarja hobby mag geld kosten gr jaap

Lees weinig ,niet voor geld maar voor :
effe een filetje op een coldkaartje proppen en alles is weer open

dus weinig moeite
Maar in mijn geval ,ik heb ooit is een 2 meter hirshman prime focus schotel gehad (zie mijn avatar) en ik geloof dat ik de gehele clark belt had, maar waar ik naar keek was voor 95% gewoon de nederlandse zenders dus voor mij is het ook gewoon hobbymatig,net zoals nu de dreambox ,ook daar hebben we problemen mee,die proberen we op te lossen mede door hier het 1 en ander te vragen of te experimenteren.
Het probeergedeelte in de dreambox heeft er er voor gezorgd dat ik :
A:bijna blindelings er een nieuwe image op prop
B : de dreambox images steeds meer begrijp ;tenminste dat denk ik,maar we blijven proberen:lijkt wel sex met me vrouw is ook leuk en lekker en raken we ook niet op uitgeprobeerd.
Maar waar ik dit om begon is eigenllijk dat taq weer open is en als je dan bedenkt wat er allemaal aan vooraf is gegaan krijg ik een glimlach

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan