pakard bell nav 50

musli

Jr. Member
Waarderingsscore
0
Punten
0
Leeftijd
68
ik heb hier zo`n ding liggen, maar van het toetsebord klopt geen hol
qwerty werkt
1234567890 werkt ook
en hij staat op vs of vs101
maar de knoppen onder de shift staan allemaal verkeerd
naar pac bell gegaan download opgezocht geen nav 50 te vinden
iemand enig idee naar de toetsebord indeling

Volgens een foto wat ik via Google vond ziet ie er toch vrij standaard uit.

Welke windows gebruik je?
Normaliter is het in xp de instelling Engels (Verenigde Staten Internationaal).
Dus niet VS. Is hij niet op Engels VS Internationaal in te stellen?

Anders eens op zoek gaan naar een keyboard driver misschien.

bt klopt ziet er standaard uit, maar is het niet, net als sommige fabrianten moederborden gebruiken van asus (aldi) maar hun eigen bios hebben
dus gewoon ku...
en hangslot ik denk dat je het gewoon bij het goede eind hebt
ik heb namellijk gekeken bij pac bel maar geen nav 50 , terwijl op de achterkant gewoon nav50 staat, dus toppie tip, ga ik gewoon proberen

Het enige wat de bios ermee doet is het bepalen hoe de funktionkeys werken, dus hoofdzakelijk de Fn toets. Hier kan een driver mee helpen, vandaar de tip.
De rest is vrijwel allemaal wel internationaal vastgelegd.

Let even op met die link van Hangslot. In die zipfile zitten namelijk helaas niet de drivers maar een tooltje genaamd "download_driverdetective.exe", ongeacht welke zipfile je neemt.
Die wil nogal eens graag wat spy of adaware bevatten.

wat een boeven, dit is niet eens sluikreclame
ik bel wel even met de pda shop of pac bel zelf
gewoon een k ding

Het toetsenboard wordt meestal door de versie van windows geinstalleerd .
Als je windows NL installeerd dan wordt defaut een NL toetsenbord met een NL indeling als default ingesteld.

De meest fijne indeling die ik altijd instel is het toetsenbord met NL als taal en "Verenigde Staten" als indeling. Deze instelling kun je onder configuratie scherm--land en taal--> toetsenborden en taal-->toetsenborden wijzigen , instellen

matrix bedankt voor het meedenken
wie is nu de slimste
die klanten bij pac bel of ik
heel simpel, bij pac bel a 45 cent per minuut
gesprek :
goedemorgen, mijn toetsebord doet niet wat hij moet doen
wat heeft u
een nav 50, en ik heb al op u site gekeken maar volgens mij bestaat dat ding daar niet.
oke, gaan we samen kijken , tja uhhh, heeft u niet nodig, u, ik; wat niet nodig, toetsebord indeling engels vs ,vs101, qwerty werkt dus de toetsen zitten er goed in
dus voor de speciale toetsen moet dat ding wel weten wat hij moet doen
tja, andere kant , ik weet het even FN en F12 indrukken dan moet het werken, dus toen werkte er helemaal niets
met deze flauwekul nog even een minuut of 10 doorgegaan , toen maar de dame heel vriendellijk bedant en de telefoon erop gesmeten wat een ku..
nog even gekeken of de software nog orgineel was,er zat genoeg troep van pac bel in en windows 7 starter dus ja
wat ik denk, dat je een bepaalde knoppernreeks moet indrukken om de boel goed te laten werken, en dat voor de tablets voor dumies
wat een troep

Oliebollen Hosting Fun Oliebollen

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan