paniek bij Toecutters .

Status
Niet open voor verdere reacties.
O

outlawbiker

THE DEN NEEDS YOURE HELP
YES AGAIN THE DEN HITS MORE TROUBLE NOT FINANCIAL THIS TIME

THE DEN AND THIS MEANS YOU TO ARE CURRENTLEY UNDERGOING A CONCENTRATED ATTACK TO HAVE US CLOSED DOWN BY OTHER BOARDS NOW THIS BOARTD IS CALLED THE DEN BUT IT BELONGS TO YOU THE MEMBER DO YOU WHISH US TO STAY AND FIGHT ARE YOU WITH US THIS IS YOURE BOARD YOU FIGHT FOR IT EVERY EFFORT IS BEING MADE TO GIVE US ALL A BAD NAME DO THIS NOT FOR ME BUT FOR YOURESELVES ITS YOURE BOARD ARE YOU GOONA LET IT BE TAKEN AWAY FROM YOU

en verder vreselijk veel oorlogstaal.

Oorlogstaal helpt niet veel, daar heeft iedereen al genoeg ervaring mee lijkt me.
Snap verder niet veel van het verhaal. Een of meer andere boards probeert hun onderuit te halen ofzo?
Hoe? Middels een dos-attack of wat?

Zover ik weet schijnt Toe. voor de zoveelste keer aangegeven te zijn door een ander satboard of website met dezelfde belangen.

Ze worden dus op de een of andere manier dwarsgezeten door mensen met dezelfde hobby.

Waar hij is aangegeven is onduidelijk,maar hij is flink over de zeik.
Binnenkort meer duidelijkheid.
Het is toch te gek dat je naast allerlei "providers" ook nog in het geweer moet tegen jaloerse webmasters.

Hmmz....... nou ben benieuwd dan. Ook dat is niets nieuws binnen satellietland helaas.

Dan kan het natuurlijk ook nog zo zijn dat sommige Providers zich voordoen als een collega satboard en uit naam van een collega satboard de boel saboteren ... of een website bouwen waar er een wit kaartje aangeboden word voor een niet onaanzienlijk bedrag ... Tja , dat schijnt te gebeuren , helaas.

Cya ...

klopt allemaal hij wordt bedrijgt en wordt ook nog eens opgebeld met rare dingen
vreemd allemaal ik dacht dat we allemaal m8,s waren maar schijn toch te bedriegen

Heb wel een en ander gehoord maar ga daar hier niet op in,, laten ze dat zelf maar oplossen,, heeft geen zin om dat op een ander board zoals hier te gaan bespreken.

Gaat ons trouwens verder ook niks aan,, is tussen de beheerders van de betreffende boards.

Zo is dat, Jack. Wat ons betreft heb je gelijk.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan