Paniek of loos alarm

pikkie

Addicted Member
Special Friend
Waarderingsscore
0
Punten
0
Leeftijd
70
Aan een ieder die zijn Matrixmodule voorzien heeft van de 1.07 software.
Volgens diverse fabrikanten en software ontwikkelaars bevat deze een BOM waarschijnlijk weer een 01-04-2004 bug.
Wat de schade zal zijn is nog niet bekend denk dat de mensen met een casinterface niet bang hoeven te zijn maar je weet maar nooit welke schade er kan ontstaan...

Dus kijk even wat je er mee doet 100 procent zeker kan ik niet zijn, als je de sofware bekijkt dan zal je een paar hele rare veranderingen zien.

Ja ik lees ook op verschillende boarden, dat er in de MR 1.07 een timer zit!, Maar het hoeft niet gelijk negatief te zijn!, de timer kan er ook voor zorgen dat er op 1 april mischien wel een extra optie in de software vrijkomt!

Maar goed, ga er maar vanuit dat dit niet het geval zal zijn, en neem alvast maatregelen om de 1.06 terug te zetten, voor 1 april!

GR Fred.

Tis wel weer een beroemde datum he dat het weer gaat gebeuren ...

01 -04 -2004

Als je nu de datum in je ontvanger verandert op vb 1-05-04 weet je toch rap wat er gebeurt, en sla je de 01-04-04 over.... als er in de cam soft naar 01-04-04 gekeken wordt....

@ pikkie:

" Dus kijk even wat je er mee doet 100 procent zeker kan ik niet zijn, als je de sofware bekijkt dan zal je een paar hele rare veranderingen zien. "

Wil ik best eens doen...

Ken je tools waarmee je de SW die je in de MR middels funkaartjes zet ook kunt 'disassembleren' of anderszins leesbaar maken?

Michael

Rebox 310PVR, 88cm triax, stab, MR1.07t en op zoek naar TiTa mogelijkheden...

Nee dat lukt me niet.
Wat mij is opgevallen dat tps astra er weer in staat en dat ook pw er in zit zijn op de andere versie eruit en digikabel kortom er is vreselijk in geknoeit.
De t kan voor bom staan maar ook tps.

Kortom ik werdt gewaarschuwd door een fabrikant die ik niet mag noemen maar geloof het is zeer betrouwbaar.
Ik zelf hoop op loos alarm vandaar dat het er bij staat..

Ik wil echt xamuh niet voor schut zetten hoor maar hoop dat hij er niets mee te maken heeft.

Je bedoelt sidsa??

Dat is de fabrikant.

107t erin gezet datum op 3 april gezet en er gebeurde nix.

De cam kijkt toch naar de datum die de provider via de stream meestuurd...?

Hoe kun je dit dan testen WTE?

GR Fred.

Ach laat maar Fred sommige mensen kunnen niet lezen.....

Vorig jaar plofte alle mm met de 1 april bug nu wordt er bijtijds gewaarschuwd door verschillende fabrikanten en software ontwikkelaars.
Weten jullie nog hoe de mm kapot ging op het moment dat je overschakelde naar pw was je cam in de cammen hemel......

Op de site van Matrixcam (de offici?le site) is ook niet meer te vinden dan mr 1.060

Dus zou niet vreemd zijn als 1.07 een "vreemde" bug bevat

Groeten Peter

Ik heb net de 1.070 van de tenenknipper geprobeerd maar dat is echt een Fookfile ... Heb nu een 1.070 van Tony en die werkt goed .... ze zijn beide even groot en toch zit er verschil in ... bizar he ?
Maar goed ... volgens mij is Polsat nu wel AU .

Cya ...

Ja klopt polsat is nu weer au. zit 2 kb verschil in... kijk maar eens goed...

Geachte heren en dames,

Ik heb vanavond aan de Sancerre gezeten(Franse wijn(,
maar pikkie ik wil je toch iets vragen
Zit je familie nu ook al op het duckforum?
Je lijkt verdomd veel op Zevering, kijk maar eens naar de avatar.
(nogmaals, het kan ook de wijn zijn).

Pikkie, ik hoor het wel.
Polsat is trouwens idd AU.

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan