papagaai

pikkie

Addicted Member
Special Friend
Waarderingsscore
0
Punten
0
Leeftijd
70
Een boer kontroleert iedere morgen zijn kippen.Op een dag ziet hij dat zijn kippen aangerand zijn.Hij verzorgt zijn kipjes en gaat naar de boerderij.De volgende dag gaat hij wederom bij zijn kippen kijken,ziet hij weer dat zijn kippen aangerand zijn.Weer gaat hij zijn kippetjes verzorgen,en bedenkt een plan.Komende avond en nacht ga ik in het kippenhok slapen,denkt de boer,en zo gezegd zo gedaan.De boer zit in het kippenhok verdekt tussen het hooi en hoort in de verte : "ik ben Harry de papagaai, en ik ga kippe neuken" vervolgens komt er een papagaai het kippenhok in en geeft alle kippen een stevige beurt.De boer denkt dat overkomt mij geen tweede keer en bedenkt een list.Hij spant een stroomdraad welke hij aftapt van de naast gelegen bovenleiding van het spoor,deze stroomdraad spant hij vlak voor de kippen.De boer wacht geduldig op de komende avond en nacht.Plotseling is het zover,de boer hoort,en ziet in de verte de papagaai aan komen lopen hij ziet hem steeds dichterbij de stroomdraad komen plots hoort de boer :"ik ben Harry de papa.....BBBBBZZZZZZZZZZZZZZZZZ............BBBBBBBBBBZZZZZZZZZZZZZZZZZ ....KNETTER KNETTER KNETTER BBBBBBZZZZZZZZZZZZZZZ......even is het stil vervolgens hoort hij de papagaai zeggen :"tering wat ben ik geil"

Oliebollen Hosting Fun Oliebollen

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan