Parabolica, van harte!!!

freggel1

Addicted Member
Moderator
Waarderingsscore
678
Punten
113
Leeftijd
59
Gefeliciteerd met jou verjaardag, maak er een leuke dag van, en als je ze lust neem er een lekkere  :potbier: op!!! PROOST

:verjaardagslied: :verjaardag: :tietjes:

Van harte gefeliciteerd met je verjaardag. :verjaardag:

Maak er een mooie dag van.:biertje:

Van harte gefeliciteerd , vanavond neem ik een biertje op je gezondheid.?

Proficiat, hoe jong ben je nu?

Heren, mijn dank voor de felicitaties op deze heugelijke dag. :)

@Freggel, dat lust ik zeker maar iedereen die op visite kwam vandaag moest ook weer terug rijden en ik zou dan de enige zijn geweest die lazarus zijn bed in zou duiken. :)

@Eendenteam, gezien mijn leeftijd ben ik dat helemaal kwijt en om met de traditie te breken dat men elk jaar ouder wordt ben ik vanaf nu begonnen om na elk jaar op mijn geboortedag weer terug te gaan tellen tot nul.  I.p.v. ouder worden worden wij weer jonger en wie wil dat niet? Het is niet helemaal zuiver maar alleen al het idee doet mij weer opleven. :)

sorry telaat maar alsnog van harte ben net terug van mijn kantoor in spanje  :klappen: :klappen: :klappen:

frweber zei:
sorry telaat maar alsnog van harte ben net terug van mijn kantoor in spanje  :klappen: :klappen: :klappen:

Je had ook effe kunnen bellen frweber. :)

Maar natuurlijk bedankt voor de felicitaties.

Ben benieuwd hoe je het voor elkaar krijgt terug te kruipen in nou ja laat maar?

Ik ben nu 66 en was op de 6e jarig dus ik ben nu des duivels ^666^ Dus terug tellen wordt dan voor mij 122 jaar pffffffffff

Vorige week was ik nog 59 jaar en zou ik dus 60 zijn geworden maar omdat ik vanaf nu elk jaar ga terug tellen i.p.v. een jaar erbij bijtellen ben ik nu 58.
De instanties tellen wel door maar laat ze maar de rambam krijgen, ik voel me nu al een stuk jonger. :)

Dat betekent doorwerken tot je 21e en dan weer jeugdloon . Ieder jaar loonsverlaging , degradatie. hmmmmmm geen beste keuze.

the matrix zei:
Dat betekent doorwerken tot je 21e en dan weer jeugdloon . Ieder jaar loonsverlaging , degradatie. hmmmmmm geen beste keuze.

Nop, niks geen loonsverlaging want op papier wordt er niks aangepast het gaat er alleen om dat mijn geest jong blijft. Wel de spiegel en oude foto's vermijden.
Eigenlijk vanaf het moment dat ze 'mijnheer' tegen mij zeiden kreeg ik het al zwaar. :)

Beetje laat, maar alsnog van harte gefeliciteerd Parabolica

Hosting Fun

Terug
Bovenaan Onderaan