paswoord itgate

E

eddy57

ik heb een itgate ontvanger ik wil daar nuCCam inladen maar ik kan er niet in omdat het een paswoord vraagt bij dcc voor de verbinding te maken met de ontvanger

gr eddy

Hoi Eddy en welkom op Satellite Fun.

Ik heb je post even verplaatst want hij stond onder een Dreambox post van iemand anders en jouw vraag heeft betrekking op een compleet ander merk en type ontvanger.

Het standaard paswoord voor de itgate ontvanger is gewoon itgate (met kleine letters).

Dat zou je eens kunnen proberen.

bedank ik zal proberen

---------- Post added at 12:57 ---------- Previous post was at 12:29 ----------

hallo

het is mij niet geluk maar staat ook not conn met telnet moet ik daar soms iets in opgeven ???

gr eddy

Probeer je DCC te gebruiken dan? Ik weet niet of de idgate ook telnet aan kan.

Je zou in de configuratie het juiste ip moeten ingeven en juiste inlognaam en wachtwoord dan zou het goed moeten zijn.

Maar nogmaals... of DCC er mee werkt is me niet bekend.

daar is hem juist waar vind ik die paswoorden beste zal zijn zeker een dreamboxje kopen welke zou jij aanraden zou jammer zijn ik ben trouwens zeer tevreden over itgate

Laatst bewerkt:
Probeer het anders eens middels een command prompt.

start->uitvoeren dan CMD intypen (als je XP hebt) en dan het commando:

Telnet ip.adres.van.itgate

Dan probeer je met usernaam admin en wachtwoord itgat of met usernaam root en wachtwoord itgate. Wie weet.

Ik lees ergens anders weer dat je itgate vergelijkbaar is met de Dreambox 7020 en met dezelfde settings werkt.

Ik zou niet weten welke Dreambox je zou moeten kopen als je dat al zou willen, want dat is afhankelijk van je wensen.

Maar waarom zou je die itgate wegdoen? Ik zou zeggen kijk eens op een forum waar dat apparaat goed gesupport wordt.

Ik heb er eentje gevonden, is wel in het engels: http://www.enigmabox.info

ja bedankt maar voor dit te doen ben ik niet genoeg ingeburgert in pcs toch zeer bedankt voor de uitleg

gr eddy

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan