Patchen Golden Interstar DSR - 8005CI PR.

Parabolica

Addicted Member
Special Friend
Waarderingsscore
190
Punten
63
Zondag wil ik een ontvanger patchen zoals boven in de titel staat vermeld. (oude) software heb ik al gevonden alleen ben ik er niet zo bekend mee met de software en de mogelijkheden. Misschien dat er mensen zijn die mij uit ervaring kunnen vertellen hoe je met een toets combinatie in het menu kan komen voor het aanpassen van de nodige noodzakelijke dingen. En misschien hebben jullie nog wat tips voor mij?

Boot versie is nu 1.35 en main versie is 1.71

Grt. Parabolica.

Inmiddels de ontvanger gepatchd en het verborgen menu is ook gevonden. Het vervelende alleen is dat hij de data van de file niet opslaat?
Met het upload progje STBDownload (ver1.9.5) stuur ik deze als data naar de ontvanger toe. Niemand bekend met deze type ontvangers?

Grt. Parabolica.

Op diverse boards heb ik gelezen dat de Golden Interstar DSR - 8005CI PR te patchen is met bijv. FW voor een Startsat (starsat sr-x220ci clone).
Zijn er gebruikers die hier ervaring mee hebben en zijn er nog andere FW die wat actueler zijn want de laatste is van 04-02-2008 die je er in kan zetten.

Grt. Parabolica.

Om toch de voortgang te vermelden, de ontvanger is door mij van bovengenoemde software voorzien maar dit heeft geen enkele meerwaarde (meer). Software is niet meer up to date en wat ik wilde (prov C102 ermee open) is dus niet gelukt.
Dus maar weer terug naar de originele interface.

Grt. Parabolica.

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan