PC Bouwen

fladder

Active member
Waarderingsscore
0
Punten
0
Leeftijd
45
Mensen,

Ik moet een PC bouwen voor een vriend van me
hij wil er mee gamen, foto en video bewerken en de basic programma's draaien
inclusief 19" tft hij moest een hoop kunnen
hij heeft 1500 euro te besteden moet wel lukken dacht ik.
nu was ik lekker op zoek alleen voor iemand anders is het altijd moeilijk
heeft er iemand een idee welk mobo welke processor geheugen ben ik al uit en de harde schijven ook maar het mobo, processor en de videokaart nog niet.
moet ik nou een agp of pci express kiezen.
alle hulp is welkom.

alvast bedankt

Joh wat vraag jij nou??? Voor €1500 kun je toch nooit een fatsoenlijke pc bouwen!

Ik was van plan om hier voor mijn volgende pc zeker €750,- uit te gaan geven, maar ok? niet met een monitor dan maar aan mijn tv...

Op de meeste vragen geef ik verder geen reply maar kijk op deze site als je daar voor €1500,- besteedt dan heeft jou vriend een heel erg leuke pc! ;)

Mwa, de meeste bordjes zijn pci express uitgevoerd... keuze snel gemaakt lijkt me....

G

Als je zo'n asus mb ding gaat kopen en je gaat een AMD cpu gebruiken ga dan eerst maar is zoeken naar een bios update.
Ik had me ook weer is laten verlijden om ASUS te gaan gebruiken de cpu werd helemaal niet herkend phuuuuu wat was ik blij.

Raar toeval geweest misschien? Asus heeft namelijk 2 aparte types moederborden, eentje voor AMD cpu's en eentje voor Intel CPU's. Op die voor Intel hoef je dan ook geen AMD processoren te gebruiken en omgedraaid.

Gelukkig is Asus ook best goed in orde met bios updates en weten ze in de winkel ook wel wat waar goed op draait.

Oliebollen Hosting Fun Oliebollen

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan