pc loopt vast bij multiplay spel help

H

hatz

het spel vietcong
als je het spel op start en het maakt niet uit of surver of meespeler bent bij multiplay als je wapen kiest loopt hij vast en reset is de enige oplossing ik heb veel geprobeert het lijkt een conflikt te zijn met de internet verbinding die pc zonder doen het wel goed.je kunt in het spel dit niet uitschakelen.

pc eageltec mainboard amd 2000 +
512 ddr ram
hercules 3d prophet 9600 ,256 mb

Dat zou betekenen dat als je je internet kabel uit je pc zou trekken, dat ie dan wel goed zou moeten lopen, heb je dat al geprobeerd?

Is het een legale versie? Zonee, is de crack wel goed genoeg?

ik heb wel org cd maar gebruik hem met crack met steker er uit werkt niet dan zou het aan de crachk moeten liggen het is net of
de internet en het netwerk een software conflict hebben en je zou dat toch eenvoudig moeten kunnen oplossen?

gr hatz,

GEEN PROBLEEM ZONDER OPLOSSING!

Het was te proberen omdat je zei dat ie bij mensen die geen internetverbinding hadden het ding wel wenste te lopen.
Vandaar dat ik dacht van trek die verbinding er dan eens uit en zie wat ie dan doet.
Het zou kunnen zijn dat ie toch probeert -als- er een verbinding geinstalleerd is, een verbinding te maken, of de kabel er nu in zit of niet, dat zou tot een behoorlijke vertraging, zoniet vastlopen kunnen leiden.
Maar dat is dus theorie.

Dat blijkt geen soelaas te bieden voor je, in dat geval kun je dan het best eerst kijken naar of het spel updates heeft en zoja of die gedaan zijn?
En als dat niet helpt, dan ga je het eerst kijken naar datgene wat er niet officieel aan is, in dit geval de crack.
Derhalve kun je misschien dan toch voor de zekerheid het beste eens een andere crack proberen, als het even kan liefst ook van een andere maker.

Het is natuurlijk wel mogelijk, maar persoonlijk heb ik nog niet meegemaakt dat netwerksoftware een conflict veroorzaakt met een game.

ik heb hem volledig van schijf ge wist en via netwerk van werkende pc gehaald maar bij de grotere levels nog steets problemen ook met een andere crack moet toch optelossen zijn .

gr hatz,

of heeft alleen black tiger spelletjes op zijn pc staan?

/me speelt geen spelletjes.
/me heeft ook geen windoos....
/me heeft geen oplossing voor dit probleem dan het spel niet te spelen... ;)

Ik hoop dat je nog iemand vind want verdere oplossingen weet ik zo ook niet voor je (buiten dan flauwe oplossingen zoals koop het origineel enzo).
Maar er moeten hier zeker meer mensen te vinden zijn met windows en games op hun pc.

Oliebollen Hosting Fun Oliebollen

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan