PCI naar PCMCIA driver / CAM

E

Eveline

Heb net een stukje hardware in de pc gezet om m'n CAM (PremiumX) te kunnen voorzien van de laatste software en/of files (weet ook nog niet hoe dat moet, maar dat komt later), maar de software die bij deze adapter zit krijg ik niet geinstalleerd....
Het gaat om een adapter van HP: DC680B PCMCIA/PC-CARD (in 3.5" bay)

Oftewel, gewoon een adapter, net als in de meeste laptops...

Het type adapter is misschien nog niet eens zo belangrijk, maar wel goede software...

Wat is geschikte sofware om straks de CAM te kunnen beschrijven en waar haal ik die vandaan? Enige tips??

THANKS!

Nou ik weet niet of de Xcam nu wel zo'n goede koop geweest is, er komt al een jaar geen software meer voor uit dus sterk verouderd.
De Pci kaart heeft volgens mij geen software nodig althans onder XP installeert hij hem zelf, maar je kunt kijken onder deze computer, eigenschappen, hardware als hij er staat als bij apparaatbeheer PCMCIA adapter zonder gele uitroeptekens is het goed.

Nou om de Xcam te proggen heb je de driver nodig en dat spul is te vinden bij,
http://www.magictrance.nl/index1.htm

Als de pagina geladen is staat het boven onder links de Xcam pagina daarna software en daar kun je de driver en de rest vinden.

Bedankt voor 't antwoord,

Het probleem begint eigenlijk bij de gele uitroeptekens... oftewel het installeren van de hardware.
Bij 't opstarten krijg ik een meding dat er een PCI 1410 Carbus controller is gevonden, maar met de bijgeleverde CD rom lukt 't dus niet..(?).
Om te programmeren heb ik e.e.a. gevonden, dus dat is een volgende stap..
De Cam heb ik al even (een paar jaar) en werkte een hele tijd prima, totdat de ene na de andere zender begon uit te vallen. Het is een PremiumX cam: P/N 041004 Ver 1.2 P (geen idee of dat nog wat is?).
Iemand een idee hoe de controller te installeren of waar er software is te vinden zodat deze te gebruiken is?

Oliebollen Hosting Fun Oliebollen

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan