Penta 1.20

G

gerritspencer

Hallo,

Ik zag bij Jack de penta 1.20 staan. Hoe kan ik deze op een Xtreme zetten. Ik draai nu met penta 1.09.
Wie heeft de penta 1.20 getest?

Succes

getest werkt goed in de xtreme /@sat/idte5400
geen stilstaand beeld meer

Moet de Xtreme dan ook in de dreamload staan, want ik heb nog de oude loader in de Xtreme. Ik kan de Xtreme wel in de dreemboot zetten. Maar dit kan risico's met zich meebrengen.
Tenminste wel voor penta 1.11

gerrit

Hoi

Je hebt toch een CasInterface ?
Ik had je toch die file gestuurd ?
In die dump zit een goede DreamLoad en een Penta .
Zelfs een Penta Conax heb ik je gestuurd .
Stuur me dan een PM stap in de auto en kom langs met dat ding onder je arm.

Cya ...

Ja hallo,

Dat klopt maar ik heb hem nog niet aangesloten. Het schijnt dat de deksel van de Xtrme afmoet. Eb dat is risicovol. Wat is je woonplaats?

Gerrit

Normaal schreeuw ik het wel van de daken waar ik woon ,maar stuur toch maar een PM als je het niet erg vind dan spreken we wat af ... okee ?

dremboot en gewoon met mm programmer

NEE!!!

Penta 120 mag in GEEN geval in geplaatst worden als je als loader DREAMBOOT hebt!!!

Je moet eerst met een casinterface een andere loader plaatsen, NL, de DREAMLOAD!!!, En alleen waneer je DEZE loader hebt, kan je probleemloos Penta 120 of 111 plaatsen.

GR Fred.

Is raar eigenlijk.
In de file van Jack zitten de volgende bestanden :

- readme.txt
-dreamboot.bin
-penta120_titanium.mbf

Waarom zit er hier een dreamboot.bin bij wanneer dit niet mag gebruikt worden om de penta120 te proggen ?

Hoe moet je deze loader installeren eigenlijk ? Moet je de MM ook eerst in dreamload zetten ofzo ?

Alvast bedankt voor de hulp !

met een casinterface gaat het op zeker goed

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan