PENTIUM 5 al uit of niet ??? IS HET WAAR ???

X

Xando

ik heb geruchten gehoord dat pentium 5 uit is,

is het waar ?? zo ja ? waar herken ik dan aan dat het pentium 5 is ?

pentuim5 is het beter dan alle anderen pentiums en amd motherbord's ??

want ik ben van plan om een nieuwe pc te gaan bouwen en wou eens iets moderens

want heb nu AMD SOcketA 2800+ ( 2.1Ghz ) (533Ghz FSB )1GB geheugen 320GB hardeschijfruimte . NVIDA GEFORCE6600 512MB.

heb hem zelf gebouwt nooit problemen mee gehad . maar ik heb mijn pa een nieuwe pc dus ik wou hem de pc geven want ik nu heb

en mijn een nieuwe bouwen . maar dan meer die gebaaseerd is voor Downloaden en Gamen . ik hoop hier iets betere advies te krijgen want als ik naar een pc winkel ga en ik vraag voor meer informatie dan beginne ze me iets aan te smeren en dan krijg ik al door dat ze denken dat ik een stom iemand ben en hopen dat ik er in trap en het koop zo dat ik een miskoop doe en zij hun Centjes binne hebben .. dus PCNURDS. kom op met die adviesen :biggrin::biggrin:

vriendelijke groeten Xando

Voor zover mij bekend is hij nog niet uit. In 2003 was er al nieuws over te vinden wat het zou moeten gaan doen, zoals snelheden halen tussen de 5 en 7 ghz.
Maar het is er nog steeds niet en men schreef in 2006 dat het 2007 zou worden doch nog steeds zie ik er nog niets van.
Het enige wat er wel is, zijn die nieuwe dual-core processoren, geen idee of ze dat ook Pentium 5 noemen of dat ze compleet van de naam Pentium afgestapt zijn, zou ook nog eens kunnen.

die dual core heb ik vorig jaar al gekocht 2x3.6 gh ik neem aan dat dat nog geen pentium 5 is alhoewel hij wel super snel is
gr frans

Intel is van de naam Pentium en Xeon afgestapt en gebruikt nu alleen nog maar nummers in combinatie met een naam [bv Intel® Core™2 Quad Processors en dan een nummer]

groet Roberto

Dit is ongeveer het snelste wat er op dit moment te koop is:
De Intel? Core?2 Extreme quad-core processor QX6700
kost een kleine 1000 euro's, maar dan heb je ook wat!

Oliebollen Hosting Fun Oliebollen

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan