pioneer dbr-s100nl2

C

chucky

ik heb hier thuis een pioneer ontvanger die doet het niet als ik er een originele canal+ kaart in doe het is zo dat er een jaar geleden iemand (hij zegt dat hij iets uit de ontvanger heeft gehaald) deze ontvanger heeft gemaakt zodat je gratis naar het hele pakket van c+ kan kijken
maar nou doet hij dus niks meer die jongen is ook nergens meer te vinden wat kan ik nog met deze ontvanger doen om hem weer origineel te krijgen???????????????????????
ik hoor het wel als iemand een oplossing weet

ga hem opnieuw voorzien van andere sofdware
wat uit de ontvanger halen lijkt mij onwaarschijnlijk.

bedankt voor je reactie ik dacht wel dat dat het zal zijn maar gaat dat net zo makkelijk als met de humax en waar staan die programmaatjes dan ik heb zelf een nulmodem kabel ik hoor het wel en kan ik ook de originele software er weer inzetten
bvd

okee ik denk dat ik nou iets meer ervanaf weet maar toch dit is wel iets nieuw voor mij
wat ik er een beetje van begrijp moet ik de ontvanger openschroeven en een draatje ergen aanvastmaken en dan met het programma pionero de filware erin laden
maar uik kan nergens een goede uitleg vinden voor pionero en wat voor filmware ik erin moet proppen met mijn humax is het allemaal wel gelukt dankzij jullie
kan iemand mij nog iets meer opweg helpen
bvd

Uitgebreide uitleg staat bij Marc Zeguers.

okee waar zit dat dan dat marc zeugers
ik heb al overal gezocht maar ik kan het echt nergens vinden

ik heb zeugers gevonden maar dan zal ik wel een domme lul zijn maar hoe het daar uitgelegd word snap ik het nog niet helemaal dat programma pionero begrijp ik ook niet helemaal
wie kan mij helpen
bvd

Originally posted by chucky
ik heb zeugers gevonden maar dan zal ik wel een domme lul zijn maar hoe het daar uitgelegd word snap ik het nog niet...
bvd

je bent helemaal geen domme .. ;) , maar ik heb het ook eens gehad met de pioneer, toen ik hem voor de eerste keer van een andere firm voorzag, ging het bij mij ook fout, ik snaptte niks van wat er stond bij Marc...

Maar na goed lezen wat er uitgelegd staat, en stap voor stap te doen wat er staat, aldaar dan blijkt het toch helemaal niet zo moeilijk te zijn ;)

Kortom bij jou moet dit met die uitleg ook goed komen die daar staat!

Met projectx hoef je je ontvanger niet meer open te schroeven, een parralelle kabel volstaat.

de filmwhare heb ik maar ik denk toch dat het niks word met mij ik ga maar eventjes rond kijken of iemand anfers het voor me wil doen want ik snap het niet helemaal
toch iedereen bedankt voor jullie reactie

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan