pioneer dbr-s110nl

V

vinnies

Hallo even een vraag werkt de pioneer dbr-110nl ook zonder smartcard of kan ik dan niks ontvangen bvd .

Allereerst welkom op het forum.

Tjoh nou vraag je of een antieke decoder nog werkt?

Ik weet dat er nog ergens firmware is, maar verlang volgens mij niet teveel meer van deze decoder, wellicht dat er nog wel iets mee te ontvangen is, maar de meeste nederlandse zenders zitten tegenwoordig op een andere sat, en zijn HD.

Ja maar dat is de vraag niet de vraag van de topicstarter is of hij zonder kaart werkt.

Het is volgens mij een goedgekeurde CDS ontvanger en daar moet altijd een smartkaart in, het hoeft geen geldige kaart te zijn een oude seca1 of seca2 kaart is ook voldoende.

Maar @vinnies kan dat toch zelf zien als hij hem aansluit zal hij wel om de kaart vragen en gaat dan niet verder zonder kaart.

Ten eerste kan je met deze decorder wel alle nederlandse zenders pakken (met smartcard dan), maar ik dacht dat het misschien ook zenders kon pakken die vrij te ontvangen zijn zonder card ,of dat daar software voor was .

Ja natuurlijk kan dat FTA zenders ontvangen met die ontvanger gewoon laten zoeken.

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan