pioneer pincode?

freggel1

Addicted Member
Moderator
Waarderingsscore
716
Punten
113
Leeftijd
59
Vraagje; een jaartje of wat terug heb ik een pioneer dbsr110 voorzien van een andere firmware, maar nu wil dat ding zenders laten zoeken?

Maar dan komt er een vraag voor een pincode.

Hier is mij niks over bekend, dus weet iemand welke pin dit "standaard' is?

Welke firmware er toen ingegaan is weet ik niet zeker meer, maar volgens mij kan ik dat ding beter even gaan halen en er een andere in doen. ;)

Maar mocht er dus iemand hier zijn die zegt wat de pincode is, dan kan ik eerst even dat bekijken.

alvast bedankt.

0000
1234
9999

oid waarschijnlijk...

G

(ps, en als ie om 5 vraagt dan de logische volgende dus: 0,5,9)

Bel even naar C+, en vraag of ze de pincode willen resetten.

Ze vragen dan naar het serienummer van de smartcard en sturen vervolgens een puls naar de kaart. Na ongeveer 20 minuten is de pincode van je ontvanger verwijderd.

Dit is de enigste manier om de pincode eraf te krijgen...

De pincode komt in de ontvanger, wanneer je vaak met de smartcard wisseld, o.a pioneer, nokia en de philips zijn hier erg gevoelig voor...

GR Fred.

Yep je hebt helemaal gelijk, maar ik begin te twijfelen of er wel een kaart in die doos zit?

Ik zal er morgen wel eens naar gaan kijken, want hij staat niet bij mij. ;)

En ohja G die codes zijn allang geprobeerd, dus.......

Ik heb dat vroeger ook wel eens aan de hand gehad.
met de gold en fun kaartjes.
als je er een seca1/2 kaartje in stopt,werkt het wel.
dus dan vraagt hij niet meer op de pin.

@jaco1

Fout, hij blijft wel vragen om de pin....

De pincode kan je alleen laten resetten door C+NL, en een geldige Seca2 kaart.

Doormiddel van de seca2 smartkaart, sturen ze een puls, en dan is je ontvanger weer pincode vrij..., Andere methode's ben ik nog niet tegen gekomen.

GR Fred.

Das voor een ouwe Irdeto doos....

Het ging toch om een pioneer dbsr110 ?

Vanmiddag eens wezen kijken naar die decoder, idd nergens beeld meer, maar niks te zien van een pincode waar men het over had....

Dat ding even mee naar huis genomen, en bij de "A' toets stond er niks op Seca, vandaar dus dat zwarte scherm...

Alles goed gezet, en de kanalen die mistte erbij, ( stond al enkele maanden aan de kant ivm verbouwing) en nu werkt hij weer op en top.

Kerstboom 1 Hosting Fun Feestdag

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan