Pizza oven aanmaken

janblues

Addicted Member
Special Friend
Lid sinds
15 okt 2006
Berichten
2.751
Waarderingsscore
341
Punten
83
Leeftijd
72
Locatie
Baflo
Ik moest de pizza oven aan maken.
Kreeg het maar niet aan het branden
dit heb ik ook altijd met de hout kachel.
Daar heb ik nu wat op gevonden.
Voor de gene die daar ook moeite mee heeft pak de onkruid brander en het is zo gepiept.
 
Dat kan ook, maar een firestarter is ook een ideaal ding.
 
Verfstripper
...de elektrische variant dus...
:)
 
Die onkruid brander is ook elektrisch met een ventilator.
Dan is de driehoek kompleet.
 
Met 10 liter benzine gaat het overigens ook. Handgranaten, landmijnen of nog veel mooier, thermiet!
...maar ja, Dan kun je de pizza bakken op de straatstenen want er blijft weinig van de pizzaoven over.. :biggrin: :biggrin: :biggrin:
 
Kernsplitsing met een kettingreactie is ook nog een optie. Hoeveel milliseconde moet een pizza bakken bij 1 miljoen graden? :biggrin2:
 
  • Haha
Waarderingen: Dr.Z
Haha!!! :ROFLMAO::ROFLMAO:
 
Soms zakt het peil van dit forum als een broek zonder knoprn.
Serieuzer hoeft niet, een grap als reply oke, maar daar op doorborduren is mij soms teveel. Mss ligt dat aan mijn leeftijd. Bovendien ik vind pizza's niet te vreten. Een keer geprobeerd bij mijn zoon die ook vol trots zelf pizza's bakt. Maar nee niet mijn ding.
😇
 
Laatst bewerkt:
...iets met "FUN"Duck? ;)
 
Serieuzer hoeft niet, een grap als reply oke, maar daar op doorborduren is mij soms teveel.
Daar moet ik je gelijk in geven. Voor grappen en grollen hebben we de Kletspraat sectie. Maar tegenwoordig wordt er bij serieuzere onderwerpen (doe overigens ook Facebook en Twitter op gaan) een grap gemaakt en dan wordt er ook te veel op gereageerd en dat is niet de bedoeling inderdaad.

Het Fun in Duck is dat een gezellig forum is en het leuk moet blijven. Maar serieuze onderwerpen in serieuze secties zijn echt voor hulp.
Dus we gaan daar wat beter op toezien en indien nodig de onzin verwijderen uit serieuze topics.
 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan