B
Beginneling Epe
Pas een Dreambox 800 se gekocht omdat er tegenwoordig veel zenders in HD uitzenden. De verkoper, via internet, ging ervan uit dat ik zelf een PLI image op de DM 800 kan zetten. Inlichting gevraagd en als antwoord gekregen, "knop op voorzijde indrukken en dan de stroom aanzetten. Na ca 10 sec komt er op het scherm ***stop*** en kort daarna een getal. Dit getal in browser ingeven en enter. Dan moet je op een site komen waar je onderaan update kunt aangeven en de gedownloade pli updaten naar je DM 800se.
Alle gegeven opdrachten uitgevoerd maar dan kom ik uit bij DREAMBOX WEBCONTROL. nergens kan ik update vinden. Wie kan me vertellen hoe ik een juiste pli op mijn box zet. Ik kan nu alleen de niet gecodeerde zenders bekijken niet de gecodeerde en zelfs niet ned 1,2 en 3.
Alle gegeven opdrachten uitgevoerd maar dan kom ik uit bij DREAMBOX WEBCONTROL. nergens kan ik update vinden. Wie kan me vertellen hoe ik een juiste pli op mijn box zet. Ik kan nu alleen de niet gecodeerde zenders bekijken niet de gecodeerde en zelfs niet ned 1,2 en 3.