S
SONJA
Is er nog een ducker die mij even helpt met het openen van een poort in LIVEBOX.
Gr. SONJA
Gr. SONJA
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie vereist momenteel het gebruik van de ingebouwde Safari browser.
********************************************************************Black Tiger;199912 zei:Als je het gewoon bij firewall gedaan hebt en niet bij geavanceerd dan heb je het goed gedaan. En daar ziet het wel naar uit want bij Geavanceerd ziet de manier van instellen er heel anders uit.
Dus is de oorzaak vermoedelijk toch iets anders, misschien dat we het kunnen achterhalen met wat meer informatie?
1.) Je schrijft dat canyouseeme een error gaf. Welke precies? Kan je niet zien of verbinding refused?
2.) Als het om gaming gaat, welke game gaat het om?
3.) Draait ook de applicatie/game als server die je wilt gebruiken op dat 1.18 ip adres op het moment dat je de scan doet?
4.) Is er nog een firewall actief op die 18 pc en zoja welke?
Black Tiger;199929 zei:Alleen Symantec antivirus? En firewall dan?
En op de overige vragen heb je helaas geen antwoord gegeven dus is het nog steeds koffiedik kijken momenteel.
????????? HuH? Waarom niet? Iedereen kan me een pm sturen, ook jij, heb er vanmiddag nog eentje van Killroy gehad en mijn pm box zit ook niet vol, waarom zou je me geen pm kunnen sturen?Ik zie dat ik je niet via PM kan bereiken.
Deze melding wijst er op dat de poort open staat, maar de betreffende service niet bereikbaar is.Error: I could not see your service on **.***.**.*** on port (34343)
Reason: Connection timed out
Pure onzin natuurlijk.Ergens op een forum heb ik gelezen dat er zeker geen HUB tussen mocht zitten