popup berichtregels

the matrix

Addicted Member
Special Friend
Donateur
Waarderingsscore
796
Punten
113
Leeftijd
74
Kan ik die popup berichtregels ergens uitzetten .

Ik word kierewiet van al die voorbij vliegende tekst raampjes.

Over welke pop-ups heb jij het?

over de popups oftewel de berichtinhoud die verschijnenn als ik over het duckforum zwerf

Dus jij bedoelt als je een beetje over de forums fietst (mond dicht Pikkie...) , en stil gaat staan bij een vraag of antwoord met jou muis, dat er al een stukkie tekst komt wat er in dat topic staat?

Ik denk niet dat dit uitgeschakeld kan worden, maar wellicht dat onze BT hietr vannacht nog een antwoord op geeft/heeft.

Als het al kan, dan zal het volgens mij alleen globaal uit te schakelen zijn, dus voor het hele forum. Persoonlijk vindt ik ze wel handig omdat je dan kunt zien al deels wat er in een thread staan voordat je hem opent.

Het gebeurd dan ook alleen in de threadlist, en niet in de hoofdpagina van het forum.
Als het lastig is kan men als noodoplossing de muis nog gewoon rechts op de scrollbalk houden dan heb je er geen last van.

Ik zal eens nagaan of het globaal uit te schakelen is, alleen is dan de vraag of dat wenselijk is aangezien het dan ook voor iedereen uitgeschakeld is.

Ben het even gaan opzoeken, het is dus inderdaad globaal uit te schakelen, maar dan moet je vBMenu uitzetten en dat gaan we niet doen want wie weet welke andere leuke funkties er dan ook uit gaan.

Doch er is voor twee browsers een oplossing om het zelf uit te schakelen, en wel als volgt:
1.) Opera Browser -> Tools -> Preferences -> Advanced -> Browsing -> {Uitvinken} Show Tooltips
2.) IE 7 gaat middels de registry, aanpassing op eigen risico.
Code:
[Start] [Run] [Regedit]
Registry Key: HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\Advanced
Data Type: REG_DWORD [Dword Value] // Value Name: ShowInfoTip
Modify/Create the Value Name [ShowInfoTip] according to the Value Data listed below.
Value Data: [0 - ShowInfoTip Disabled / 1 - ShowInfoTip Enabled]
Exit Registry and Reboot

Voor IE6 is me nog geen oplossing bekend maar zal iets soortgelijks zijn als voor IE7, misschien wel exact hetzelfde. Voor FireFox 3.0 is er nog geen oplossing aanwezig.

Kerstboom 1 Hosting Fun Feestdag

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan